Veřená zakázka

Výměna docházkových terminálů na vybraných územních pracovištích FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
31711310-9 - Systém pro zaznamenávání docházky
Popis:

Předmětem plnění VZMR je dodávka, instalace a konfigurace docházkových terminálů včetně integrace do stávajícího docházkového systému ANeT pro vybraná pracoviště Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj a Finančního úřadu pro Olomoucký kraj blíže specifikovaná v Příloze č. 1 této Výzvy. Povinnou součástí nabídky jsou vyplněné tabulky v přiloženém souboru Příloha č. 1 „Technická specifikace a místa plnění.xlsx“. Požadujeme vyplnit žlutě zvýrazněná pole. Povinnou součástí nabídky uchazeče je také ve wordu vyplněný, editovatelný a nepodepsaný návrh smlouvy a také z tohoto dokumentu vytvořené PDF, které bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče či jeho zástupcem. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy. Takto podepsaný návrh smlouvy bude tvořit další přílohu elektronické nabídky uchazeče. Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy v registru smluv, případně i na webových stránkách a na profilu zadavatele. Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a vč. DPH. Celková nabídková cena zakázky musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky. Uchazeči o zakázku nenáleží žádná náhrada nákladů, které vynaložil na účast v tomto řízení. Zadavatel si vyhrazuje právo: 1. nepřijmout žádnou z předložených nabídek a zakázku zrušit, 2. uchazeče při nepředložení požadovaných dokladů či nesplnění požadavků uvedených v této výzvě vyloučit z výběrového řízení, 3. změnit podmínky, případně zrušit celé poptávkové řízení bez jakýchkoli závazků k uchazečům (případná změna bude oznámena stejným způsobem jako tato výzva, 4. k prověření údajů uvedených v nabídce a vyžádat si jejich upřesnění. Dodavatel bude provádět veškerou činnost sám prostřednictvím svých odborně způsobilých zaměstnanců a odpovídá za případně způsobené škody. Výsledkem této zakázky bude smlouva na dobu určitou s termínem plnění ode dne nabytí účinnosti této smlouvy. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění v registru smluv zajistí zadavatel. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.11.2021