Veřená zakázka

Vybudování edukačního centra a digitalizačního pracoviště v Městské knihovně v Šumperku – vybavení IT

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
ITPoradenské, právní a tlumočnické služby
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy
IT ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30210000-4 - Stroje na zpracování dat (technické vybavení),
30213300-8 - Stolní počítač,
30216110-0 - Skenery pro počítačové využití,
30232110-8 - Laserové tiskárny,
38652120-7 - Video projektory,
48800000-6 - Informační systémy a servery,
72222300-0 - Služby informačních technologií,
72263000-6 - Implementace programového vybavení,
72600000-6 - Výpočetní podpora a poradenské služby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka IT vybavení digitalizačního pracoviště umístěného v podkroví Městské knihovny v Šumperku (jedná se zejména o velkoformátový skener, knižní skener, stolní PC, tiskárnu a projektor), a to včetně kompletní instalace, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy.
Dodávané zařízení musí být nové, nerepasované, nepoužité a musí splňovat veškeré technické parametry tak, jak jsou vymezeny v Příloze č. 4 - Výkaz výměr (závazný dokument), k příslušné části ZŘ.
Dodané zařízení musí být v souladu s platnými českými technickými normami a v souladu s obecně závaznými právními předpisy platnými v České republice v době dodání předmětu koupě, dále pak v souladu s pokyny dodavatelů materiálů a pokyny výrobců zařízení tvořících součást předmětu plnění VZ.
Součástí dodávky je ověření funkčnosti dodaného zařízení, zaškolení zaměstnanců, zpracování a dodání návodů na používání a předpisů pro provoz a údržbu, a to v českém jazyce.
Po dobu záruky budou prováděny bezplatné bezpečnostně technické kontroly, které jsou nezbytné pro provoz těchto zařízení vč. veškerých předepsaných či doporučených kontrol a revizí.
Vítězný dodavatel garantuje dostupnost náhradních dílů a pozáruční servis po dobu životnosti skenerů – minimálně 8 let od termínu dodání.

Veřejná zakázka je rozdělená na dvě částí ve smyslu § 35 Zákona:
Část 1: Skenery do knihovny
Část 2: Ostatní IT vybavení knihovny

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.01.2026