Informace o veřejné zakázce

Základní údaje:
Název veřejné zakázky:

Výběr dodavatele na provádění kontrol, údržby a oprav prvků městského mobiliáře v MO Plzeň 2 – Slovany v období od 1.4.2021 do 31.3.2023


Kategorie

Opravy, revize a servisAuto-moto, dopravaSpráva a údržba, úklidStavebnictví a související činnosti
Auto-moto, doprava ->  Náhradní díly a spotřební materiál
Auto-moto, doprava ->  Servisní služby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba budov

Lokalita:

Celá Česká republika

Popis:
Zajištění kontrol, údržby a oprav (vč. likvidace) všech prvků městského mobiliáře v Městském obvodu Plzeň 2 – Slovany od 1.4.2021 do 31.3.2023

Druh zadávacího řízení:
Přihlašte se pro zobrazeni zadavacich podminek Chci pomoc se zpracováním nabídky Chci informace k zákonu č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách
Termíny:

Datum zahájení zakázky: 16.12.2020

Lhůta pro podání nabídek do: 27.01.2021 (14:55)

Informace o zadavateli
Registrujte se ZDARMA nebo se přihlašte pro zobrazení informací o zadavateli a navíc získejte přehled o aktuálních veřejných zakázkách. Vše na jednom místě.