Veřená zakázka

Výběr dodavatele expozice Obecního domu

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Vzdělávání a konferenceOstatní
CPV kódy:
79956000-0 - Organizace veletrhů a výstav
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby a související dodávky spočívající v kompletní dodávce nové expozice v prostoru objektu Obecního domu, tzn. dodávka samotné expozice, dodávka multimediálního vybavení expozice včetně digitálního obsahu. Jedná se především o projekční techniku, osvětlení, hardware a software. Expozice bude konkretizovat a definovat fungování celého prostoru, a to včetně definice jednotlivých zastavení a jejich obsahu. Expozice je určená široké veřejnosti. Místo plnění veřejné zakázky: Budova Obecního domu na adrese: náměstí Republiky 1090/5, 111 21, Praha 1 – Staré Město, bližší specifikace místa plnění je uvedena v projektové dokumentaci. Doba plnění veřejné zakázky: Zahájení plnění předmětu veřejné zakázky je podmíněno řádným ukončením zadávacího řízení, uzavřením Smlouvy s vybraným dodavatelem a jejím uveřejněním v Registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění (dále jen „Registr smluv“). Zahájení plnění: po ukončení zadávacího řízení a uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, s tím, že si zadavatel vyhrazuje právo na uzavření smlouvy nejpozději do 31.12.2023, pokud z rozhodnutí zadavatele nedojde k uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem do 31.12.2023, zadavatel rozhodne o zrušení zadávacího řízení předmětné veřejné zakázky. Ukončení plnění: do 8 měsíců (7 měsíců samotná realizace předmětu plnění + 1 měsíc zkušební provoz) ode dne uzavření Smlouvy s vybraným dodavatelem a jejím uveřejněním v Registru smluv.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    15.07.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.08.2022