Veřená zakázka
Výběr dodavatele expozice Obecního domu
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby a související dodávky spočívající v kompletní dodávce nové expozice v prostoru objektu Obecního domu, tzn. dodávka samotné expozice, dodávka multimediálního vybavení expozice včetně digitálního obsahu. Jedná se především o projekční techniku, osvětlení, hardware a software. Expozice bude konkretizovat a definovat fungování celého prostoru, a to včetně definice jednotlivých zastavení a jejich obsahu. Expozice je určená široké veřejnosti. Místo plnění veřejné zakázky: Budova Obecního domu na adrese: náměstí Republiky 1090/5, 111 21, Praha 1 – Staré Město, bližší specifikace místa plnění je uvedena v projektové dokumentaci. Doba plnění veřejné zakázky: Zahájení plnění předmětu veřejné zakázky je podmíněno řádným ukončením zadávacího řízení, uzavřením Smlouvy s vybraným dodavatelem a jejím uveřejněním v Registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění (dále jen „Registr smluv“). Zahájení plnění: po ukončení zadávacího řízení a uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, s tím, že si zadavatel vyhrazuje právo na uzavření smlouvy nejpozději do 31.12.2023, pokud z rozhodnutí zadavatele nedojde k uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem do 31.12.2023, zadavatel rozhodne o zrušení zadávacího řízení předmětné veřejné zakázky. Ukončení plnění: do 8 měsíců (7 měsíců samotná realizace předmětu plnění + 1 měsíc zkušební provoz) ode dne uzavření Smlouvy s vybraným dodavatelem a jejím uveřejněním v Registru smluv.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:15.07.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:17.08.2022