Veřená zakázka
Vybavení pro zpracování sbírek – skenery a tiskárny (Záchrana pokladů z depozitářů)
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Veřejná zakázka je v souladu s ustanovením § 35 zákona rozdělena na následující dvě části: - Část 1 Skenery: předmětem plnění Části 1 veřejné zakázky je dodání plošných, knižních a přenosných skenerů formátů A3 a A4 a speciálního průtahového skeneru. Součástí plnění je rovněž doprava, instalace, uvedení zboží do provozu ve spolupráci se zástupcem Severočeského muzea v Liberci, příspěvkové organizace (dále jen „muzeum“), a seznámení kupujícího nebo zástupce muzea s pravidly pro obsluhu a užívání zboží. - Část 2 Tiskárny: předmětem plnění Části 2 veřejné zakázky je dodání tiskárny s finišerem a RIP a ateliérové řezačky. Součástí plnění je rovněž doprava, instalace, uvedení zboží do provozu ve spolupráci se zástupcem muzea, a seznámení kupujícího s pravidly pro obsluhu a užívání zboží. V rámci dodávky tiskárny + finišeru (skládání brožur) + RIP - pořízení tiskárny (viz položka č. 79a přílohy č. 6 ZD) je vybraný dodavatel rovněž povinen zajistit materiálové a servisní plnění. Servisní a materiálová smlouva (tzv. FSMA, viz příloha č. 4 ZD) bude následně uzavřena se Severočeským muzeem v Liberci, příspěvková organizace, na dobu 4 let. Smlouva musí být uzavřena nejpozději do 7 dní od dodání a převzetí položky č. 79a „Tiskárna + finišer (skládání brožur) + RIP - pořízení tiskárny“. Smlouva je navržena tak, aby zahrnovala veškeré servisní náklady a dodání spotřebního materiálu (vyjma papíru a šicího materiálu - sponek). Platby za servis a spotřební materiál budou kalkulovány za skutečně vytištěné strany, samostatně za barevné/černobílé, formát A4/A3. Bližší specifikace předmětu každé části veřejné zakázky je vždy obsahem technické specifikace předmětu plnění, která tvoří přílohy č. 5 a 6 ZD podle toho, na kterou část veřejné zakázky je nabídka podávána (dále jen „Technická specifikace“). Účastníci mohou podat nabídku na jednu, nebo obě části veřejné zakázky. Každá část bude posuzována a hodnocena samostatně. Na každou část veřejné zakázky musí účastník podat samostatnou nabídku. Účastníci musí předložit nabídku na celý rozsah pro jednotlivé části veřejné zakázky, které jsou požadovány a specifikovány v zadávací dokumentaci. Nabídky na dílčí plnění jednotlivé části budou posuzovány jako neúplné z hlediska splnění zadávacích podmínek. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:07.02.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:10.03.2023