Veřená zakázka
VOŠZ a SŠZ, Ústí nad Labem – renovace omítky a výměna oken včetně odizolování a sanace základů budovy – TDS
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Ostatní
Předmětem plnění je výkon technického dozoru stavebníka (dále jen TDS) na výše uvedené akci v rozsahu ode dne účinnosti smlouvy do převzetí dokončeného díla bez vad a nedodělků příkazcem od zhotovitele díla, jeho uvedení do provozu a předání uži-vateli včetně veškeré technické administrativní pomoci. V rámci realizace akce bude řešena renovace venkovní omítky včetně výměny oken v celém objektu, výměna poškozených dešťových žlabů a svodů, izolace základového zdiva a zdiva v 1. NP. a 1. PP., a přilehlých prostor včetně souvisejících stavebních prací. Předpoklad realizace projektových a stavebních prací je od 8/2021 – 12/2026. Předpokládané náklady stavebních prací činí 9 297 500,00 Kč bez DPH. Předpokládaná doba činnosti výkonu technického dozoru stavebníka je 598 hodin; předpokládaná doba činnosti v rámci technické a administrativní pomoci je 500 hodin; předpokládaná doba inženýrské činnosti – zajištění kolaudačního souhlasu v právní mo-ci je 78 hodin. Předpokládaná doba uvedených činností je pouze orientační a slouží pro účely stanove-ní nabídkové ceny. Předmětem plnění je dále technická a administrativní pomoc, a to: aktivní spolupráce s pověřeným pracovníkem KÚÚK; seznámení se s investičním záměrem akce, prohlídka místa plnění, zpracování pod-kladů pro zahájení výběrového nebo zadávacího řízení na zpracovatele projektové do-kumentace; v rámci zpracovávání projektové dokumentace spolupráce se zástupcem příspěvko-vé organizace a zpracovatelem projektové dokumentace jak v rozpracovanosti jednot-livých stupňů, tak i v závěru projektových prací projednání dle částí nebo jednotlivých stavebních objektů a profesí, a odsouhlasení se zadavatelem a s p. o.; kontrola PD a kontrola souladu mezi technickými zprávami a soupisem prací, výka-zem výměr včetně zápisu o kontrole a zajištění případných úprav projektové doku-mentace v rámci reklamačního řízení se zpracovatelem projektové dokumentace; zpracování podkladů pro zahájení výběrového nebo zadávacího řízení na stavební práce a na koordinátora BOZP; účast na jednání komisí v rámci otevírání obálek s nabídkami, hodnocení a posouzení nabídek v souladu s platnými pravidly pro zadávání veřejných zakázek kraje; kompletace všech podkladů (vícepráce, méněpráce, apod.) nutných k uzavření do-datků ke smlouvě. Rozsah výkonu TDS a povinnosti v rámci technické a administrativní pomoci jsou ob-sahem závazného textu smlouvy, který je přílohou výzvy k podání nabídky.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:02.06.2021
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:16.06.2021