Veřená zakázka

Velkoformátový tisk pro VHÚ Praha v roce 2025

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Tisk a literatura
CPV kódy:
79800000-2 - Tiskařské a související služby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení velkoformátového tisku pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2025. Specifikace požadovaného díla je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“.K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh rámcové dohody“ a příloha „Závazná cenová nabídka“, která musí být podepsána statutárním orgánem účastníka zadávacího řízení. Požadujeme kompletní opakovanou dodávku na základě dílčích výzev k plnění, které budou zasílány elektroniky e-mailem. Účastník zadávacího řízení musí vyplnit všechny položky v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. V případě, že nebudou vyplněny všechny položky, nebude nabídka hodnocena. Kontrola úplnosti dodávky bude provedena v místě plnění při převzetí. V případě závady, na kterou se vztahují práva z vadného plnění, veškeré vzniklé náklady hradí zhotovitel. Podrobně bude zapracováno v rámcové dohodě. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu Rámcové dohody a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Doba plnění: Od uzavření smluvního vztahu, nejpozději do 31. 12. 2025 nebo do vyčerpání limitu 500.000,- Kč bez DPH, nastane-li tato skutečnost dřív. Dodací místo plnění dílčích objednávek: Dodacím místem plnění jednotlivých dílčích výzev k plnění je Vojenský historický ústav Praha, OPP VHÚ, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč. Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m. (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E). Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Postup stanovení pořadí nabídek: Od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší. Pořadí nabídek bude stanoveno na základě následujícího vzorce: K001 * 1 Další informace: Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Nabídky musí být podány nejpozději do 16.1.2025 07.00. Podáním nabídky se rozumí doručení nabídky zadavateli. Za včasné doručení odpovídá dodavatel.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.01.2025