Veřená zakázka

V 00652C – vybavení ZŠ a MŠ Ochoz u Brna – učební pomůcky a další vybavení

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
OstatníNábytek
Nábytek ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronikaMateriál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
39162000-5 - Vzdělávací vybavení,
39200000-4 - Zařízení interiéru,
39516000-2 - Zařízení interiérů,
39700000-9 - Domácí spotřebiče
Popis:

Zadavatel si vyhrazuje právo rozdělit veřejnou zakázku na jednotlivé části mezi více účastníků.
Zakázka je rozdělena na část 1 a část 2 v souladu s § 35 zákona o zadávání veřejných zakázek. Nabídky mohou být předkládány na celou zakázku nebo na její jednotlivé části v návaznosti na níže uvedené rozdělení. Každá část bude hodnocena samostatně.
Zakázka je rozdělena na následující 2 části:
1) Část 1: dodávka vybavení interiéru
2) Část 2: dodávka učebních pomůcek
Účastník může podat nabídku na jednu z těchto 2 částí zakázky, případně na obě části zakázky. V rámci každé části zakázky musí být účastníkem nabídnuto vždy kompletní plnění části zakázky.
Předmětem plnění této zakázky je dodání plnění předpokládaného v rámci projektu Přístavba ZŠ Ochoz u Brna, registrační číslo CZ.06.04.01/00/22_112/0001409 a projektu Přístavba 3. oddělení MŠ Ochoz u Brna, registrační číslo CZ.06.04.01/00/22_020/0002321.

Část 1 veřejné zakázky:
1) Dodávka vybavení interiéru
Předmětem plnění této části zakázky je dodávka vybavení interiéru dle kupní smlouvy.
Zadavatel v rámci komplexního poskytnutí informací o plnění poskytuje účastníkům kompletní projektovou dokumentaci s popisem veškerého dodávaného vybavení tak, aby měli účastníci představu o možných návaznostech. Předmětem plnění této části zakázky je ale výhradně a pouze plnění uvedené v položkovém rozpočtu, který je přílohou č. 1 kupní smlouvy pro část 1 zakázky.
Dodávka vybavení je požadována včetně dopravy, instalace a kompletace jednotlivých částí, pakliže to bude vhodné.

Část 2 veřejné zakázky:
2) Dodávka učebních pomůcek
Předmětem plnění této části zakázky je dodávka učebních pomůcek dle kupní smlouvy.
Zadavatel v rámci komplexního poskytnutí informací o plnění poskytuje účastníkům kompletní projektovou dokumentaci s popisem veškerého dodávaného vybavení tak, aby měli účastníci představu o možných návaznostech. Předmětem plnění této části zakázky je ale výhradně a pouze plnění uvedené v položkovém rozpočtu, který je přílohou č. 1 kupní smlouvy pro část 2 zakázky.
Dodávka učebních pomůcek je požadována včetně dopravy, instalace a kompletace jednotlivých částí, pakliže to bude vhodné.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.02.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.03.2023