Veřená zakázka

V 00652A – vybavení ZŠ a MŠ Ochoz u Brna – hardware a software

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
IT
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30200000-1 - Počítače,
32321200-1 - Audiovizuální přístroje,
48190000-6 - Balík programů pro oblast vzdělávání,
48931000-3 - Balík školicích programů
Popis:

Zadavatel si vyhrazuje právo rozdělit veřejnou zakázku na jednotlivé části mezi více účastníků.
Zakázka je rozdělena na část 1 a část 2 v souladu s § 35 zákona o zadávání veřejných zakázek. Nabídky mohou být předkládány na celou zakázku nebo na její jednotlivé části v návaznosti na níže uvedené rozdělení. Každá část bude hodnocena samostatně.
Zakázka je rozdělena na následující 2 části:
1) Část 1: dodávka hardware
2) Část 2: dodávka software
Účastník může podat nabídku na jednu z těchto 2 částí zakázky, případně na obě části zakázky. V rámci každé části zakázky musí být účastníkem nabídnuto vždy kompletní plnění části zakázky.
Předmětem plnění této zakázky je dodání plnění předpokládaného v rámci projektu Přístavba ZŠ Ochoz u Brna, registrační číslo CZ.06.04.01/00/22_112/0001409 a projektu Přístavba 3. oddělení MŠ Ochoz u Brna, registrační číslo CZ.06.04.01/00/22_020/0002321.

Část 1 veřejné zakázky:
1) Dodávka hardware
Předmětem plnění této části zakázky je dodávka hardwaru dle kupní smlouvy.
Zadavatel v rámci komplexního poskytnutí informací o plnění poskytuje účastníkům kompletní projektovou dokumentaci s popisem veškerého dodávaného vybavení tak, aby měli účastníci představu o možných návaznostech. Předmětem plnění této části zakázky je ale výhradně a pouze plnění uvedené v položkovém rozpočtu, který je přílohou č. 1 kupní smlouvy pro část 1 zakázky.
Dodávka hardwaru je požadována včetně dopravy, instalace a kompletace jednotlivých částí pakliže to bude vhodné.

Část 2 veřejné zakázky:
2) Dodávka softwaru
Předmětem plnění této části zakázky je dodávka softwaru dle kupní smlouvy.
Zadavatel v rámci komplexního poskytnutí informací o plnění poskytuje účastníkům kompletní projektovou dokumentaci s popisem veškerého dodávaného vybavení tak, aby měli účastníci představu o možných návaznostech. Předmětem plnění této části zakázky je ale výhradně a pouze plnění uvedené v položkovém rozpočtu, který je přílohou č. 1 kupní smlouvy pro část 2 zakázky.
Dodávka softwaru je požadována včetně instalace pakliže je to obvyklé.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.02.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.03.2023