Veřená zakázka

V 00461A – Rekonstrukce odborných učeben – dodávka vybavení

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
ITOstatní
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy Nábytek
Nábytek ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronikaMateriál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30200000-1 - Počítače,
39162000-5 - Vzdělávací vybavení,
39162100-6 - Vybavení pro výuku,
39162200-7 - Školící pomůcky a zařízení
Popis:

Zadavatel si vyhrazuje právo rozdělit veřejnou zakázku na jednotlivé části mezi více účastníků.
Zakázka je rozdělena na části 1, 2 a 3 v souladu s § 35 zákona o zadávání veřejných zakázek. Nabídky mohou být předkládány na celou zakázku nebo na její jednotlivé části v návaznosti na níže uvedené rozdělení. Každá část bude hodnocena samostatně.
Zakázka je rozdělena na následující 3 části:
1) Část 1: dodávka nábytku
2) Část 2: dodávka ICT vybavení
3) Část 3: dodávka školních pomůcek
Účastník může podat nabídku na jednu z těchto 3 částí zakázky, případně na dvě části zakázky nebo na všechny části zakázky. V rámci každé části zakázky musí být účastníkem nabídnuto vždy kompletní plnění části zakázky.

Předmětem plnění této zakázky je dodání plnění předpokládaného v rámci dotačních projektů Rekonstrukce odborných učeben a počítačové sítě, registrační číslo – CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_063/0003946 a Rekonstrukce odborných učeben, registrační číslo – CZ.06.4.59/0.0/0.0/16_075/0011891

Část 1 veřejné zakázky:
1) Dodávka nábytku
Předmětem plnění této části zakázky je dodávka nábytku v rozsahu stanoveném v položkovém rozpočtu, který je přílohou č. 1 kupní smlouvy pro část 1 zakázky. Zadavatel umožňuje toleranci u rozměrů uvedených v soupisu dodávek u každého rozměru v rozmezí +-5 %, pakliže není u konkrétní položky uvedeno něco jiného. Veškeré takto provedené úpravy rozměrů ale musí být navrženy a provedeny s ohledem na celé plnění tak, aby toto plnění bylo na stanoveném místě použitelné obvyklým způsobem. Veškeré vybavení musí odpovídat pořizovanému účelu použití ve školském zařízení a musí být v souladu se všemi požadovanými normami.
Dodávka nábytku je požadována včetně dodání, montáže a kompletace jednotlivých částí.

Část 2 veřejné zakázky:
2) Dodávka ICT vybavení
Předmětem plnění této části zakázky je dodávka ICT vybavení v rozsahu stanoveném v položkovém rozpočtu, který je přílohou č. 1 kupní smlouvy pro část 2 zakázky.
Dodávka elektronického vybavení je požadováno včetně dodání, instalace a kompletace jednotlivých částí.

Část 3 veřejné zakázky:
3) Dodávka školních pomůcek
Předmětem plnění této části zakázky je dodávka školních pomůcek v rozsahu stanoveném v položkovém rozpočtu, který je přílohou č. 1 kupní smlouvy pro část 3 zakázky.
Dodávka učebních pomůcek je požadována včetně dodání, instalace a kompletace jednotlivých částí.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    20.04.2020
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.05.2020