Veřená zakázka

Úprava veřejného prostoru náměstí Družby v Ostravě-Porubě - etapa B2

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba zeleně
CPV kódy:
77211400-6 - Kácení stromů
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení stavby: Úprava veřejného prostoru náměstí Družby v Ostravě-Porubě etapa B2. Provedení díla zahrnuje zejména: a) kácení stromů a odstranění původních zpevněných ploch a mobiliáře, vybudování veřejného WC a provozního objektu, vybudování přípojky kanalizace (pro veřejné WC, provozní objekt a pitnou fontánku), vybudování vodovodní přípojky (pro veřejné WC, provozní objekt, pitnou fontánku a závlahu intenzivního trávníku), nové venkovní osvětlení areálových komunikací + nasvětlení 4 korun stromů, nové zpevněné plochy pro pěší (mlaty, štípaná žula a šlapáková trasa), vybudování cyklostezky (betonová zámková dlažba), osazení nového mobiliáře, vodní prvky, sadové úpravy (trávníkové úpravy, osazení nově navržených stromů, přesazování stromů, osazení navržených cibulovin a extenzivní trvalkový záhon); b) po vykácení stromů zhotovitel spolu s objednatelem zhodnotí dřevní hmotu na palivové dříví a vyměří její množství. Objednatel odprodá zhotoviteli palivové dříví za ceny:  měkké listnaté a jehličnaté dřevo 300,-Kč/m3 bez DPH  tvrdé listnaté a jehličnaté dřevo 500,-Kč/m3 bez DPH Po vyčíslení a schválení částky za odkup dřevní hmoty bude vystavená objednatelem samostatná faktura se všemi náležitosti daňového dokladu; c) zpracování dokumentace skutečného provedení díla, v níž budou vyznačeny veškeré změny oproti projektové dokumentaci, k nimž došlo v průběhu provádění díla; součástí dokumentace bude doklad osvědčující projednání provedených změn s objednatelem a udělení souhlasu objednatele d) provedení všech nezbytných průzkumů nutných pro řádné provedení díla; e) zajištění a provedení všech zkoušek dle ČSN či jiných norem vztahujících se k prováděnému dílu včetně pořízení protokolů o průběhu zkoušek; f) zajištění atestů a certifikátů o vlastnostech výrobků potřebných k jejich řádnému předání objednateli a k řádnému užívání.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    25.01.2021
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.02.2021