Veřená zakázka

Úprava datových a silových rozvodů

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
45311000-0 - Instalace a montáž elektrických rozvodů a zařízení
Popis:

Specifikace: Prohlídka místa plnění Zadavatel umožňuje, aby si dodavatelé před vypracováním své nabídky dotčené prostory centrálního výpočetního střediska ČSÚ osobně navštívili a posoudili své možnosti. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, na adrese: Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 – Strašnice. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 6. 8. 2024 v 10:00 hodin. Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: jméno: Martin Golembiovský, tel.: 704645866, e-mail: martin.golembiovsky@csu.gov.cz Zadavatel upozorňuje, že během prohlídky místa plnění je zakázáno pořizování audio či video záznamu. Zadávací podmínky ČSU vypisuje výběrové řízení na úpravu datových a silových rozvodů v místnosti datového sálu (podpodlahové rozvody), a to v následujícím rozsahu: 1, dodávka materiálu - podlahová krabice Legrand pro hlubokou horizontální montáž (4x zásuvka 230V, 2x držák na datovou zásuvku, záslepky, vanička, odklopný kryt, nerezová krycí deska) – 9 ks, - kabel CYKY-J 3x2,5 – 50 metrů, 2, dodávka práce/služeb - frézování otvorů do desek zdvojené podlahy, - montážní práce, - dokumentace, včetně revize elektroinstalace a přeměření datových přípojek s protokolem. Objednatel požaduje záruku v minimálním rozsahu 36 měsíců. Platební podmínky: 1. Cenu služeb uhradí objednatel dodavateli na základě daňového dokladu – faktury, kterou je dodavatel oprávněn vystavit do 15 (slovy: patnácti) dnů od akceptace služeb bez výhrad. 2. Vyúčtování ceny služeb provede dodavatel daňovým dokladem – fakturou, která musí obsahovat veškeré podstatné náležitosti podle zvláštních právních předpisů, zejména podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Kromě těchto podstatných náležitostí musí daňový doklad – faktura dodavatele obsahovat evidenční číslo objednatele této objednávky, číslo účtu dodavatele a všechny údaje uvedené v ust. § 435 odst. 1 občanského zákoníku. 3. Lhůta splatnosti faktury činí 21 (slovy: dvacet jedna) dnů ode dne doručení daňového dokladu – faktury se všemi náležitostmi podle předchozího odstavce a akceptačním protokolem podepsaným oběma stranami objednateli do datové schránky - 2gfaasy. 4. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit dodavateli fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, která obsahuje cenu služeb vyúčtovanou v rozporu s touto smlouvou nebo která obsahuje chybně vyúčtovanou DPH. Lhůta splatnosti vyúčtované ceny služeb začíná v takovém případě znovu běžet ode dne doručení opravené faktury objednateli způsobem uvedeným v předchozím odstavci. Termín pro podání nabídky: do 09. 08. 2024 12:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služby: Dodání do 9. 9. 2024, včetně akceptace. Cena: maximální cena je stanovena na 60 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.08.2024