Veřená zakázka
Úprava aplikace Interní akty řízení
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou úpravy stávající softwarové aplikace Interní akty řízení (dále také „IAŘ“) s cílem zajistit komfortnější uživatelské prostředí s důrazem na usnadnění práce pro představené s přiřazováním liniových IAŘ, včetně dopracování manažerských a statistických přehledů dle požadavků zadavatele, a to konkrétně: • doplnění funkce pro současné stažení všech souborů IAŘ (vlastní dokument IAŘ, přílohy IAŘ), • automatizování zapracování změn organizační struktury, • zajištění korektního přiřazování IAŘ všem určeným zástupcům – zohlednění, pokud útvar nemá obsazenou pozici představeného, vč. aktualizace již přiřazených předpisů, • přiřazování IAŘ přes lokality – vyřešit výjimky (společné budovy, špatné zařazení, atp.), • umožnění zástupcům výběr „všechny útvary“ v rámci nastavení aktivního útvaru, • úprava zobrazování obrazovek s rozsáhlými výběry dat (posuvné datové části), • sjednocení ovládání a komunikačních dialogů v rámci celé aplikace, • re-design podle požadavků grafického manuálu, • upozornění představenému na neoznačení stavu „Přiřazení zpracováno“ (dialogové okno), • změna chování dialogu o možnosti přiřazení podřízeným zaměstnancům (změna textu u „zpracovaného“ přiřazení), • aktualizace uživatelské podpory (manuály + instruktážní videa), • úprava funkčnosti redistribuce pro běžné použití (využití pro libovolný platný IAŘ), funkcionalita pouze pro administrátora, • novou záložku „Moje historie“ pro všechny uživatele – přehled historie seznamování se všemi verzemi IAŘ, • zajištění publikace vzorů na intranetu i mimo pravidelný update, tzn. v momentu publikování předpisu provést mimořádnou dílčí aktualizaci, • u představených bez přímo řízených nepředstavených zaměstnanců neposílat e - mail o možnosti přiřazení liniově distribuovaných předpisů, • vytvoření tiskových reportů pro zaměstnance, představené, potřeby správních orgánů, řízení aplikace – statistické, chybové, mimořádné stavy. Ve formátu PDF (tisk na obrazovku a tiskárny) a CSV pro další úpravy v MS Excelu. • zajištění podpory produkčního provozu po dobu pracovní doby organizace a realizační podpory pro zapracování průběžně vznikajících požadavků na dobu trvání Smlouvy o poskytování služeb (dále jen „smlouva“), • další obdobné úpravy dle požadavků zadavatele.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:14.11.2018