Veřená zakázka

ÚP ÚL - výkon TDS při realizaci akce "Stavební úpravy-nové vnější opláštění administrativní budovy Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem"

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní
Stavebnictví a související činnosti ->  Projektové, architektonické a související činnosti
CPV kódy:
71315400-3 - Stavební dozor
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění odborného technického dozoru stavebníka (TDS) při realizaci stavby „Stavební úpravy-nové vnější opláštění administrativní budovy Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem“. Výkon TDS zahrnuje průběžný dozor nad přípravou a realizací stavby s ohledem na kvalitu a správnost prováděných prací.
Stavební úpravy spočívají ve výměně lehkého obvodového pláště sedmipodlažní administrativní budovy č.p. 3129 v katastrálním území a obci Ústí nad Labem. Plánované stavební úpravy obsahují výměnu 2 640 m2 pláště budovy tak, aby parametry objektu odpovídaly současným požadavkům. Vše se bude provádět za nepřerušovaného provozu administrativní budovy. V objektu sídlí kromě ÚZSVM ještě 4 organizační složky státu a dva odbory Magistrátu města Ústí nad Labem. Původní obvodový plášť bude po zvolených úsecích demontován a postupně nahrazován novým obvodovým pláštěm. V rámci stavby bude rekonstruován i hromosvodný systém budovy.
Stavba bude prováděna podle projektové dokumentace zpracované firmou BOHEMIAN BUILDINGS PARTNERS s.r.o., IČO: 05359678. Předpokládaná cena stavební části díla je 115 mil. Kč bez DPH, stavba je plně financovaná ze státního rozpočtu. Stavební povolení č.j. MMUL/SO/S/253867/2018/MarJ bylo vydáno Magistrátem města Ústí nad Labem dne 4. 10. 2018, platnost byla prodloužena dne 26. 10. 2020. Stavba byla zahájena v 02/2022 a nyní probíhají přípravné práce.
S ohledem na náročnost organizace stavby zadavatel vyžaduje průběžný dohled zkušeného TDS. Požadavkem je kontrola stavby minimálně 2x týdně, předávání a přebírání staveniště, organizování kontrolních dnů stavby, odborné poradenství v oblasti platných či obecně uznávaných norem a směrnic, které mohou mít dopad na provádění stavby a případně na změny stavby. Zadavatel také požaduje znalost práce se stavebními rozpočty zpracovanými v cenových soustavách URS/RTS apod. pro zajištění kontroly fakturace nebo pro projednávání změn stavby.
Podrobná specifikace výkonu TDS je uvedena v závazném návrhu příkazní smlouvy (příloha č. 3).

2. Termín plnění
Plnění této veřejné zakázky bude zahájeno po nabytí účinnosti příkazní smlouvy, a to na základě písemné výzvy zadavatele a bude ukončeno kolaudací stavby. Předpokládané ukončení stavby je 10/2024.
POZOR!

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.07.2022