Veřená zakázka
ÚP ČR- stěhování nábytku a písemností Dačice
Auto-moto, doprava -> Přeprava a související služby
Stěhování kancelářského vybavení a písemností z budovy ÚP ČR KoP Dačice na adrese Antonínská 7 do budovy Finančního úřadu Dačice na adrese Komenského 39 a to v týdnu od 16. do 20. 3. 2020, ideálně 19.3.2020. Do budovy Finančního úřadu Dačice se bude stěhovat zejména do přízemí 10 kanceláří a v 1. patře 4 kanceláře. Objekt FÚ nemá výtah. Přesný rozpis stěhovaného materiálu v přiložené tabulce. Tabulku nutno vyplnit a přiložit k nabídce. Dále je nutno přiložit krycí list nabídky a veškeré doklady prokazující splnění kvalifikace k této VZ. (živnostenské oprávnění, pojištění odpovědnosti za přepravovaný materiál v min. hodnotě 1 000 000 Kč, atd.). Možnost prohlídky místa plnění po tel. domluvě s Ing. Zárubou, tel. 950 124 300. - kompletní stěhovací práce kancelářského nábytku, veškerých písemností a počítačových sestav, tiskáren, kopírek, dalšího materiálu a archiválií (specifikace objemu stěhovaného materiálu je přílohou tohoto dokumentu), - poskytnutí přepravek, popř. jiných přenosných boxů pro písemnosti a ostatní drobný materiál, - činnosti a práce, které zde nejsou uvedeny, ale o kterých uchazeč věděl, nebo podle svých odborných znalostí vědět mohl a měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení předmětu plnění veřejné zakázky třeba. Uchazeč je povinen v seznamu přepravovaného materiálu vyplnit všechny položky u ceny za jednotku (Kč/m3/ks bez DPH). Ostatní údaje v seznamu přepravovaného materiálu uchazeč nevyplňuje. Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením: - Kopií aktuálně platného dokladu prokazujícího oprávnění k podnikání, resp. oprávnění podle zvláštních právních předpisů, který odpovídá předmětu plnění veřejné zakázky (živnostenské nebo profesní oprávnění). 1. Kopie aktuálně platného dokladu prokazujícího oprávnění k podnikání, resp. oprávnění podle zvláštních právních předpisů, který odpovídá předmětu plnění veřejné zakázky (živnostenské nebo profesní oprávnění). 2. Řádně vyplněný Krycí list nabídky, který bude podepsaný oprávněnou osobou za uchazeče jednat . 3. Řádně vyplněné čestné prohlášení pro splnění základních kvalifikačních předpokladů. 4. Řádně naceněný seznam přepravovaného materiálu (viz přiložená Příloha). 5. Kopie pojištění odpovědnosti za škody způsobené výkonem pracovní činnosti s pojistným krytími. Jediným hodnotícím kritériem je celková nabídková cena bez DPH. Uchazeč musí uvést celkovou nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky Předpokládaná cena je zároveň cenou maximální přípustnou k této VZ, překročení maximální ceny poveden k vyloučení nabídky.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.03.2020