Veřená zakázka

ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 2 druhů tiskopisů na 1. pololetí roku 2024 pro odd. NSD vč. rozvozu na jednotlivá pracoviště

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
22820000-4 - Tiskopisy
Popis:

Výroba (tisk) a rozvoz 2 druhů tiskopisů s potiskem pro jednotlivá pracoviště NSD Úřadu práce ČR v Praze (celkem 9 oddělení na 5 dodacích místech) - viz specifikace - Příloha č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 15, VZOR č. 16): 1) Kartička „Návštěvní lístek“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250 g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 2 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 15 2) Spisové obaly – NSD, formát A3 Bílý obal na spisy – formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 20 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 16 Bez ohledu na barevnost přiložených vzorů bude tisk vždy černobílý, žádáme o případnou úpravu šablon pro tisk. U obou tiskopisů je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do eko fólie nebo papíru a označeny štítkem se jménem kontaktní osoby. Balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo alespoň na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o pracoviště ÚP ČR na 5 různých místech (adresách) v hl. m. Praze, někde sídlí více oddělení. Prosíme neslučovat dodávky pro různá oddělení sídlící na téže adrese (!). Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Rozvoz mimo úřední hodiny musí být domluven předem přímo s konkrétní kontaktní osobou (!). Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Pondělí a středa 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h, úterý 8:00-11:00 h. Čtvrtek a pátek není úřední den. Platba na fakturu po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informaci o předání – viz Příloha č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 31. ledna 2023 do 15 h. Objednávku dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení oboje tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu na jednotlivá kontaktní pracoviště. Vyplněná Příloha č. 1 je nedílnou součástí nabídky. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy a balného je 108 900 Kč vč. DPH (90 000 Kč bez DPH). Při předložení vyšší nabídkové ceny si zadavatel vyhrazuje právo dodavatele vyloučit. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Vzhledem k povaze a smyslu zakázky nestanovuje zadavatel žádné zvláštní podmínky. Zadavatel požaduje při plnění zakázky dodržovat minimální standardy plynoucí z právního řádu České republiky a Evropské unie. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.01.2024