Veřená zakázka
ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 11 druhů tiskopisů vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze
Spotřební materiál -> Kancelář
Výroba (tisk) a rozvoz 11 druhů tiskopisů (z toho 10 druhů tiskopisů s potiskem, 1 druh nepotištěný) pro jednotlivá pracoviště zaměstnanosti Úřadu práce ČR v Praze – dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 1 – 9 a VZOR č. 11): 1) Potvrzení o výkonu činnosti podle § 25… (nekolidující zaměstnání), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 4 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 1 2) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti při ukončení pracovněprávního vztahu, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 3 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 2 3) Záznamy ÚP o poskytování PvN a PpR, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 3 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 3 4) Kontaktní list – Záznam o jednání s uchazečem o zaměstnání - 1. strana, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 4 5) Kontaktní list – další strana (dostavil se – záznam z jednání - dostaví se), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 2 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 5 6) Dotazník pro zpětné určení státu bydliště pro účely aplikace koordinačních nařízení EU, A4, 3 listy, papír 90 g /m ofsetový, černobílý oboustranný tisk (1 ks dotazníku = 3 samostatné listy; tisk na 5 stran; 1. list: tisk 1/1, 2. list: tisk 1/1, 3. list: 1/0, tisk 1 300 ks každý motiv, tj. celkem 3 900 ks listů), celkem 1 300 ks – viz příloha označená VZOR č.6 7) Podklad pro vstupní rozhovor, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 2 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 7 8) Pomůcka pro vyhodnocení rozhovoru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 8 9) Kartička „Průkaz uchazeče o zaměstnání“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250 g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 33 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 9 10) Bílý obal (karton) na spisy, rozměr 21 x 36 cm, papír 180 g/m2 (nejedná se o „formulář“ - pouze o čistý list, bez přehybu!), celkem 2 000 ks 11) Spisové obaly – Zam, formát A3 Bílý obal na spisy – formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 7 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 11 U tiskopisů označených VZOR č. 1 – 9 a VZOR č. 11 je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do eko folie, balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o 7 kontaktních pracovišť ÚP ČR v hl. m. Praze. Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy až po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Po+St 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h, Út+Čt+Pá 8:00 -11:00 (pouze po dohodě) Platba na fakturu s 30denní splatností po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informaci o předání na Příloze č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 10 dnů od obdržení objednávky. Objednávku dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení jednotlivé tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu na jednotlivá kontaktní pracoviště. Vyplněná Příloha č. 1 je nedílnou součástí nabídky. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy a balného je 117 370 Kč vč. DPH (97 000,- Kč bez DPH). Zadavatel vzhledem k povaze a smyslu zakázky nestanovuje žádné zvláštní podmínky ve smyslu § 6 odst. 4 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění. Dodavatel se zavazuje, že bude při plnění této zakázky postupovat dle aktuálně platné legislativy. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:08.06.2023