Veřená zakázka

Úložiště pro modely nástroje Sparx Systems Enterprise Architect

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72320000-4 - Databázové služby
Popis:

Předmět – popis Dodavatel poskytne úložiště pro model(y) nástroje Sparx Systems Enterprise Architect provozovaném na hardwarových a softwarových prostředcích dodavatele dostupných uživatelům zadavatele formou dálkového přístupu po přihlášení přes síť internet. Zadavatel požaduje, aby alespoň jeden (1) uživatel zadavatele měl oprávnění k zakládání a správě uživatelů, skupin a jejich oprávnění, vše formou dálkového přístupu. Požadované služby a funkcionality: a) Základní hosting, zálohování a popř. obnova dat EA, správa a monitoring dostupnosti prostředí b) Databázová kapacita (velikost) repository v GB – 1 GB. Součástí paušální ceny je migrace dat/zpřístupnění existujícího EA modelu zadavatele v nabízeném prostředí. c) Počet současně pracujících uživatelů – 11 d) Portál umožňující živý náhled na repository prostřednictvím www prohlížeče (bez nutnosti generování html) a možností částečné editace (diskuse, změna stavu elementů). Portál musí umožnit jednoduché nastavování oprávnění ke čtení částí modelu (tj. ne každý uživatel či skupina může vidět celý model). e) Detekce potencionálně nechtěných změn modelu (nezdařený import, smazání části modelu chybnou akcí uživatele). SLA a kategorizace závažnosti chyb: a) Chyby s prioritou 1 (aplikace je zcela nefunkční – nelze spustit, nelze se přihlásit do repository, nelze vytvářet modely) – chyba aplikace je nahlášena oprávěným pracovníkem zadavatele prostřednictvím Helpdesk systému dodavatele a současně telefonicky. Zahájení servisního zásahu do 120 minut od nahlášení chyby. b) Chyby s prioritou 2 (aplikace je dostupná, ale nefunguje zásadní funkčnost – nelze vytvářet určité typy modelů, nelze vytvořit nového uživatele, nefunguje verzování) – chyba aplikace je nahlášena oprávněným pracovníkem zadavatele prostřednictvím Helpdesk systému dodavatele a současně může být objednatelem nahlášena telefonicky. Zahájení servisního zásahu do 8 hodin od nahlášení chyby. c) Chyby s prioritou 3 (aplikaci je možno užívat a je problém pouze s konkrétním modelem nebo jednou konkrétní funkčností) – chyba aplikace je nahlášena oprávněným pracovníkem zadavatele prostřednictvím Helpdesk systému dodavatele. Zahájení servisního zásahu do 24 hodin od nahlášení chyby. Součástí nabídky musí být prokázání způsobilosti (postačí čestným prohlášením). Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.10.2019