Informace o veřejné zakázce
Základní údaje:
Název veřejné zakázky:
Kategorie
Správa a údržba, úklid,
Lokalita:
Druh zadávacího řízení:
Přihlašte se pro zobrazeni zadavacich podminek
Chci pomoc se zpracováním nabídky
Chci informace k zákonu č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách
Úklidové služby pro FF OU 2021-2022/2
Správa a údržba, úklid,
Správa a údržba, úklid ->
Úklid
Lokalita:
Celá Česká republika
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb spočívajících v zajištění úklidových služeb v objektech Filozofické fakulty Ostravské univerzity dle aktuálních potřeb zadavatele po dobu 24 měsíců.
Předmětem veřejné zakázky je:
Zajištění služeb řádného úklidu
Popis požadovaných služeb, jejich rozsah, specifikace a další požadavky jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Popis objektů a rozsah požadovaných služeb a Příloze č. 2 – Technická specifikace požadovaných služeb, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé úklidové služby dle aktuálních provozních potřeb zadavatele. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz čl. 5 zadávací dokumentace) probíhat formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.
Zadávaní jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné objednávky zadavatele. Objednávka bude vítězným dodavatelem potvrzena nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího doručení.
Předmětem veřejné zakázky je:
Zajištění služeb řádného úklidu
Popis požadovaných služeb, jejich rozsah, specifikace a další požadavky jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Popis objektů a rozsah požadovaných služeb a Příloze č. 2 – Technická specifikace požadovaných služeb, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé úklidové služby dle aktuálních provozních potřeb zadavatele. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz čl. 5 zadávací dokumentace) probíhat formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.
Zadávaní jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné objednávky zadavatele. Objednávka bude vítězným dodavatelem potvrzena nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího doručení.
Druh zadávacího řízení:
Termíny:
Lhůta pro podání nabídek do: 22.12.2020 (10:00)