Veřená zakázka

Úklid objektu ředitelství Probační a mediační služby

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Úklid
CPV kódy:
90910000-9 - Úklidové služby
Popis:

Předmětem zakázky je zajištění pravidelných a nepravidelných úklidových služeb v objektu zadavatele v rozsahu v níže uvedené specifikaci předmětu této veřejné zakázky. Rozsah ploch pravidelných úklidových prací v místě plnění a rozsah jednotek jednorázově objednávaných nepravidelných a mimořádných úklidových prací je uveden v příloze č. 3 této ZD. Součástí předmětu zakázky jsou zároveň jednorázové a mimořádné úklidové služby, které budou prováděny na základě písemného odsouhlaseného požadavku ze strany kontaktního zaměstnance ředitelství. Způsob provádění požadovaných typů úklidových prací včetně uvedení použitých úklidových prostředků, nástrojů a přístrojů je uveden v příloze č. 3 této ZD. Dodavatel zajišťuje na své náklady potřebné čistící a desinfekční prostředky (zejm. saponáty, desinfekční přípravky, čistící spreje, čistící písek, sáčky do odpadkových košů) a úklidové pomůcky a materiál (zejm. smeták, mop, kýbl, smetáček, lopatka, hadr, utěrka, el. vysavač, stěrka). V případě úklidu sociálního zařízení provádí úklidová firma pouze doplňování hygienického standardu (toaletní papír, papírové ručníky, tekuté mýdlo, desinfekční tablety do toaletních mís) - dodávku potřebného materiálu zajišťuje zadavatel. Kategorie úklidu – plochy prostor, které jsou předmětem úklidu, jsou součástí přílohy č. 3 U každé kategorie prostor, je podrobně uveden rozsah, způsob a četnost provádění úklidových prací. Úklidové práce budou prováděny jako: a) pravidelné, b) nepravidelné úklidové práce objednávané (např. mytí oken, mokré čištění koberců), c) mimořádné (hodinová sazba) – úklid po malování, po případných haváriích vody, po stavebních pracích (výměna oken) apod.  Hodinová sazba za tento druh úklidových služeb je zadavatelem stanovena na 150,- Kč bez DPH / hod. a není součástí nabídky dodavatele. Tato cena odpovídá ceně obvyklé a kalkulaci přes výši minimální mzdy s přihlédnutím k možné dotaci na pracovní místo. Objekt ředitelství PMS je standardní kancelářská budova, kde úklidové služby spočívají v úklidu kanceláří, zasedacích místností a souvisejícího příslušenství (komunikační prostory – chodby, schodiště, výtah), sociální zařízení (toalety, kuchyňky) a technické prostory (sklady, strojovny, technologické prostory, archívy). Z důvodu nejednotných režimových opatření vstupu a uzamykání budov a dále např. použití elektronického zabezpečení objektů jsou odlišné požadavky na dobu, kdy by bylo možné úklid provádět. Vždy tedy v provozní době budovy. V případě budovy ředitelství PMS je preferován úklid po pracovní době, tj. po 16:00 hodin. V případě uskladnění používaného materiálu, prostředků, nářadí a nástrojů se v budově nachází úklidová místnost.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.04.2021