Veřená zakázka

Tvorba audiovizuální prezentace a zajištění expozice na výstavě EXPO 2020/1 v Dubaji

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Vzdělávání a konferenceOstatní
CPV kódy:
79950000-8 - Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Popis:

Vytvoření audiovizuální prezentace na míru a realizace společné rotační expozice CzechTrade a MPO s názvem „City For The Future“ na výstavě EXPO 2020/1 v Dubaji, Spojené arabské emiráty ve dnech 15. – 29. 1. 2022. Audiovizuální prezentace bude zpracována metodou 2D a 3D animace a pojata jako prohlídka vize města budoucnosti představující vybrané inovativní české technologie a řešení. Celkem půjde o cca 35 – 40 firem vybraných zadavatelem, s průměrným časovým fondem cca 10 sekund na každou firmu (týká se pouze dynamické části videa, v rámci níž bude aktivně probíhat děj). Fyzická expozice bude realizována v pavilonu ČR na EXPO Dubaj (více informací na www.czexpo.com) v samostatné místnosti na ploše 100 m2. Uspořádání a vybavení místnosti bude uzpůsobeno pro optimální technický provoz a dotvoření atmosféry audiovizuální prezentace tvořící středobod expozice. Specifikace předmětu zakázky: Cílem prezentace je vytvořit imerzivní zážitek, který vtáhne návštěvníka do prostředí města budoucnost pomocí audiovizuální prezentace zasazené do tematicky zařízené místnosti. Zadavatel od účastníka požaduje plnění sestávající z těcho dílčích částí: A) Audiovizuální prezentace  Téma: vize města budoucnosti (např. za 10, 20 let) využívajícího a vzájemně propojujícího technologie a řešení českých firem.  Styl: futuristický, vizuálně jednoduchý až schematický (např. světlé barevné linky na tmavém pozadí), město jako kulisa pro centrální děj, hlavní důraz na jednotlivá prezentovaná řešení a jejich výstižné vysvětlení.  Základ pro scénář: jednoduchá příběhová linka s dvěma větvemi. o První větev: ústřední postava se ráno probouzí ve své chytré domácnosti a absolvuje cestu do práce/na schůzku. V rámci toho se setkává s městskou infrastrukturou, MHD a chytrými budovami. Odbočkou směrem k druhé větvi je provedení online nákupu (potravin) přes telefon. o Druhá větev: objednané potraviny jsou sklizeny z chytré farmy, zabaleny / zpracovány, distribuovány k prodejci, zkompletovány do nákupu a nakonec doručeny ústřední postavě. Po opětovném propojení větví může příběh uzavřít odlehčené zakončení, např. náznak volnočasové aktivity. Koncept pracuje s myšlenkou cesty a procesu, do nichž postupně a přirozeně vstupují česká řešení. Cílem není vysvětlovat do hloubky jednotlivá řešení, ale představit pouze jejich princip, tj. bez konkrétních technických detailů, a ukázat vzájemnou provázanost. Při představování jednotlivých firem je hlavní prioritou přirozené splynutí s dějem a smysluplné zakomponování do celku. Zvýraznění konkrétních řešení je pak možné např. pomocí krátkých fokusů, kdy se video zpomalí či zastaví a vynoří se označení firmy s claimem, Kde to bude vhodné, je možné prezentovat i více příbuzných či komplementárních řešení v rámci jedné scény (např. vybavení chytré kanceláře od různých výrobců).  Pokrytá témata (jen orientační výčet): 1) chytré budovy (kancelář, domácnost), 2) mobilita (dopravní prostředky), 3) chytrá městská infrastruktura a IT systémy, 4) energetika (zelené energie, chytrá distribuční síť, bateriová úložiště), 5) ekologie (zelené budovy, vodohospodářství), 6) služby a logistika, 7) chytré zemědělství (moderní metody farmaření, potraviny budoucnosti).  Zpracování videa: 2D a 3D animace (prostředí plně na míru) s včleněním firemních log a jednoduchých textových popisů. Snímek nebude obsahovat reálné kamerové záběry.  Audio doprovod: autorská hudba pro podkres a hlasový komentář v anglickém jazyce (včetně možnosti přidání titulků). Obsah komentáře: provedení dějem a popis jednotlivých prezentovaných řešení na bázi krátkých, vysvětlujících claimů.  Rozsah videa: prezentace cca 35 – 40 firem s průměrným časovým fondem cca 10 (až 15) sekund na firmu v rámci dynamického obsahu (tj. děj s aktivním představováním českých řešení). Zadavatel nad rámec tohoto rozsahu připouští zařazení statických pasáží (jakýchsi zastávek), které zpomalí tempo a umožní více zviditelnit firmy a jejich značky. Dále zadavatel požaduje vytvoření nenáročné scény, která bude vytvářet a vyplňovat několikaminutový interval mezi jednotlivými přehráními videa. Tato výplňová scéna musí umožňovat aktivní práci s logy hlavních partnerů (cca do 10 organizací) a obsahovat odpočet.  Preferovaný formát: 16:9 Full HD, výstup minimálně v .mov H264 a .mp4. Účastník může navrhnout i jinou variantu formátu, ale musí v nabídce (zejména v části plán zajištění realizace) svůj návrh řádně zdůvodnit a uvést jeho výhody pro zadavatele. Součástí plnění dle bodu A) je:  kompletní tvorba videa a audia a jejich zpracování v jednotný celek v souladu s výše uvedenými parametry;  podrobné rozpracování scénáře se začleněním všech účastníků prezentace a jejich řešení, která vyberou zástupci MPO a zadavatele, a to včetně nezbytné komunikace s jednotlivými firmami během procesu tvorby;  koncepční návrh a vizuální ztvárnění města budoucnosti, v jehož kulisách se prezentace bude odehrávat;  vytvoření základní vizuální identity projektu v souladu se stylem videa a se zapracováním národních log City For The Future a Czech Republic: The Country For The Future, dodání vhodný grafických podkladů pro webovou prezentaci, tiskové výstupy, tvorbu pozvánek, apod.;  možnost prodloužení videa nad rámec základního rozsahu požadovaného zadavatelem. Na základě individuální domluvy s vybranými vystavovateli (spíše ojedinělé případy) se zadavatel dohodne s vítězným účastníkem na vytvoření rozšiřující video pasáže (např. 10 sekund navíc pro podrobnější prezentaci vybrané technologie nebo přidání druhého řešení). Rozšíření bude zpracováno na náklady vystavovatele a s přímou platbou za plnění mezi vystavovatelem a vítězným účastníkem. Realizaci bude předcházet společná konzultace a odsouhlasení všemi třemi stranami. Rozšiřující pasáž musí stylem i kvalitou odpovídat základnímu dílu a musí respektovat jeho dějovou linku. V rámci položkového rozpočtu nabídky zadavatel požaduje uvedení orientační ceny za tuto službu, z níž se účastník zavazuje vyjít v případě budoucích cenových nabídek pro firmy. Tvorba veškerého dodatečného obsahu podléhá předchozímu schválení zadavatelem a to zejména z pohledu napojení rozšíření na základní dějovou linku, výběru prezentovaných řešení (technologií) včetně formy a kontextu jejich zobrazení, použití brandingu a claimů a také časového rozsahu. Zadavatel požaduje, aby účastník uvedl ve své nabídce jako součást „plánu zajištění realizace“ orientační cenu v Kč bez DPH za rozšíření snímku nad rámec zadání o 10 sekund, která bude východiskem pro případné cenové nabídky pro vystavovatele.  poskytnutí neomezené autorské licence zadavateli pro budoucí nakládání s vytvořenými díly včetně možnosti jednostranného sdílení těchto práv se třetími stranami (partnerské státní instituce, vystavovatelé, apod.). Zadavatel zdůrazňuje, že v rámci plnění klade primární důraz na část A) a vysokou kvalitu jejího zpracování. Audiovizuální prezentace bude sloužit jako oficiální vizitka České republiky nejen na EXPO, ale i při dalších příležitostech po celém světě. Současně se jedná o jeden ze základních stavebních kamenů nového konceptu City For The Future prezentujícího inovativní české technologie a nápady. Nabídka účastníka by měla toto nastavení priorit reflektovat, a to mj. i adekvátní strukturací nabídkové ceny. Zadavatel dále preferuje, aby audiovizuální prezentace byla navržena s ohledem na možné budoucí požadavky na úpravy a umožňovala řešit je flexibilně. Jedná se zejména o možnost vkládání celých nových scén, odstraňování firemních prezentací (log a nápisů) z existujících scén nebo naopak jejich přidávání k již vyobrazeným objektům. Maximální částka alokovaná v nabídce do části A) činí 1 400 000 Kč bez DPH. B) Vybavení expozice  Technické vybavení pro zajištění projekce: projektor/y, plátno, výpočetní technika, audiotechnika, kabely, příslušenství, aj. – účastník navrhne vhodnou skladbu a aranžmá, přičemž vezme v úvahu technické nároky audiovizuální prezentace a dispozice prezentační místnosti (uvedeny v příloze č. 6). Zadavatel preferuje využití ALR plátna pro zredukování efektu okolního světla. Zadavatel rovněž preferuje projekci na plochu s uhlopříčkou alespoň 200 palců.  Sezení: sedací pytle či jiné ležérní sezení v počtu 15 – 25 ks. Účastník navrhne umístění sezení do prostoru tak, aby umožňovalo pohodlné sledování projekce a současně nebránilo v pohybu návštěvníků po místnosti.  Dekorativní prvky a doplňky včetně osvětlení podle návrhu účastníka pro sladění atmosféry místnosti s futuristickým stylem videa. Zadavatel doporučuje zakomponování neonových světelných pásků a dále 3D holografických větráků v počtu alespoň 3 ks.  Panely pro podrobnější prezentaci vystavovatelů: grafické plochy pro umístění profilů všech firem (cca 35 – 40) v jednotném formátu. Obsah profilu: název firmy, logo, stručný textový popis, ilustrační grafika nebo firemní obrázky. Detailní provedení včetně doplňujících dekoračních nebo interaktivních prvků navrhne účastník. Zadavatel požaduje, aby účastník zakomponoval do svého návrhu i jeden interaktivní panel SMART-I-WALL v provedení pro zavěšení na stěnu (https://www.interaktivnisteny.cz/dotykovy-obraz-smart-i-wall/) nebo na stojanu (https://www.interaktivnisteny.cz/interaktivni-panel-smart-i-wall/). Panel i jeho přepravu na místo prezentace zajistí zadavatel ve spolupráci s příslušným vystavovatelem.  Účastník ve svém návrhu vyjde z rámcové architektonické studie (příloha č. 6) obsahující technické parametry místnosti vymezené pro expozici, vyznačení tzv. stálých exponátů (obrazy malířky Adély Olivy, exponát Fenix Energy, dekorativní kapiláry na stropě a sekundární projekční plocha) i ilustrační prostorové řešení projekce a doprovodných prvků. Zadavatel upozorňuje, že architektonická studie slouží pouze jako orientační podklad. V případě nesouladu dílčích detailů mají přednost pokyny obsažené v této výzvě. Součástí plnění dle bodu B) je:  kompletní obstarání výše uvedeného vybavení expozice od lokálních dodavatelů v SAE a jeho nachystání pro přepravu. Lokální přepravu (uvnitř SAE) a manipulaci v rámci areálu EXPO zajistí na své náklady zadavatel ve spolupráci s výhradním logistickým operátorem výstavy, tj. není součástí nabídky účastníka v rámci této zakázky. Montáž a instalaci do expozice v průběhu 14. 1. a/nebo 15. 1. 2022 a demontáž v průběhu 29. 1. a/nebo 30. 1. 2022 zajistí na své náklady zadavatel ve spolupráci s technickým týmem českého pavilonu. Vítězný účastník poskytne svou odbornou asistenci a dohled.  naplánování a zajištění rozvodu elektřiny ke všem elektrickým prvkům ve spolupráci s technickým týmem českého pavilonu. Náklady na práci technického týmu českého pavilonu pokryje zadavatel, vítězný účastník poskytne svou odbornou asistenci a dohled.  vytvoření audiovizuálního obsahu pro 3D holografické větráky, pakliže budou součástí nabídky účastníka. Jedná se např. o loga, časový odpočet projekce, animované piktogramy, apod. a jejich časovou synchronizaci s hlavní audiovizuální projekcí. Pokud účastník navrhne jiné dekorativní prvky, dodá je rovněž i včetně tvorby prezentačního obsahu a případně dalších nezbytných doplňkových služeb;  vytvoření jednotných profilů firem pro prezentaci na panelech, tj. zejména grafické a pro interaktivní stěnu také technické zpracování. Podklady včetně nezbytných překladů textů zajistí vystavovatelé a/nebo zadavatel;  zajištění nezbytného technického servisu po celou dobu trvání výstavy, tj. od 15. do 29. 1. 2022. Zadavatel výslovně připouští možnost servisu na dálku ve spolupráci s technickým týmem českého pavilonu. Odpovědnost za zajištění bezproblémového provozu nadále nese vítězný účastník, proto zadavatel doporučuje zvolit technicky nenáročné řešení.  pojištění odpovědnosti realizátora a (dle potřeby) pojištění instalovaného vybavení. Zadavatel požaduje, aby veškeré projekční vybavení (bod „Technické vybavení pro zajištění projekce“) bylo po skončení prezentace ponecháno po dobu jeho životnosti k dispozici zadavateli k využití pro další aktivity City For The Future, Na ostatní vybavení se tento požadavek nevztahuje a nedohodne-li se zadavatel s vítězným účastníkem jinak, vítězný účastník zodpovídá za další nakládání s tímto vybavením od momentu demontáže z expozice. Za interaktivní panel SMART-I-WALL a další podobné vybavení zodpovídají přímo jednotliví vystavovatelé. Maximální částka alokovaná v nabídce do části B) činí 450 000 Kč bez DPH. C) Koordinační činnost  Vyčlenění projektového manažera se znalostí anglického jazyka alespoň na úrovni B2 a zkušenostmi s organizací audiovizuálních prezentací a/nebo výstav pro průběžnou koordinaci projektu. Zadavatel připouští, aby tuto činnost vykonávaly za vítězného účastníka i dvě různé osoby najednou, každá se zodpovědností za určitou oblast (např. tvorba audiovizuální prezentace vs. technická realizace expozice). Součástí plnění dle bodu C) je:  zajištění osobní přítomnosti projektového manažera na místě minimálně během montáže (14. 1. a/nebo 15. 1. 2022). V případě výskytu objektivní překážky (např. cestovní restrikce v důsledku pandemie Covid) nebo jednoznačného prokázání schopnosti zabezpečit celou realizaci na dálku je po konzultaci se zadavatelem možné delegovat tento úkol na lokálního subdodavatele;  průběžná komunikace se zadavatelem, Kanceláří generálního komisaře a vystavovateli v otázkách souvisejících s realizací prezentace;  koordinace subdodavatelů a vzájemné sladění dílčích částí plnění dle bodů A), B) a C). Maximální částka alokovaná v nabídce do části C) činí 130 000 Kč bez DPH. Maximální a nepřekročitelná hodnota zakázky je 1 980 000 Kč bez DPH. Pokud nabídková cena účastníka v rámci jím podané nabídky překročí zadavatelem stanovenou maximální hodnotu, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Pokud nabídka účastníka bude obsahovat nabídkovou cenu pod částku 1 500 000 Kč bez DPH, bude zadavatel konstatovat, že nabídka obsahuje znaky mimořádně nízké nabídkové ceny. V tomto případě bude účastník písemně vyzván k podrobnému zdůvodnění své nabídkové ceny, rozpadu cenové nabídky a doplnění případných dalších údajů. Zadavatel bude v tomto případě postupovat analogicky se zákonem, tj. následně písemné vysvětlení posoudí a případně bude přijato či bude účastník zadávacího řízení vyloučen s odůvodněním.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    01.07.2021