Veřená zakázka

Tisk, zpracování a distribuce adresných listovních zásilek

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Tisk a literatura
CPV kódy:
79810000-5 - Tiskařské služby
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je: • zabezpečení spotřebního materiálu (papíry, formuláře, obálky), • tisk včetně papíru – tisk poštovních poukázek (typ A růžová) z předaných datových souborů, s 8 palcovou bílou alonží (tj. formát A4), opatřených čárovým kódem CODE 39 a obálek s okénkem, • dodání obálek, • kompletace zásilek (vložení listu adresovaného dokumentu do papírové bílé obálky s okénkem a její uzavření, • třídění a svazkování obálek • expediční služby (hromadné podání zkompletovaných zásilek formou adresné listovní zásilky). doručení adresných listovních zásilek do domovních schránek. Za zakázku se jedná o cca 38 000 ks poštovních zásilek Podklady pro tisk poštovních poukázek budou předány v elektronické podobě formou datových souborů (formát TXT) ze software na evidenci poplatků „VERA“. Datové soubory budou zazipovány a opatřeny heslem. Před jejich tiskem provede dodavatel korekturu dat, aby byla zadavatelem formou elektronického náhledu zkontrolována faktická správnost a grafická podoba tiskoviny, její formát a barevnost. Následně budou poštovní poukázky (/typ A) tištěny ve formátu A4 s 8 palcovou bílou alonží a musí být opatřeny čárovým kódem CODE 39. V rámci kompletace budou poštovní poukázky vloženy do bílé papírové obálky s okénkem, v průhledu bude vidět adresa na poukázce, obálky budou uzavřeny a následně expedovány formou adresné listovní zásilky. Obálka bude označena zadavatelem jakožto odesílatelem. Dodavatel se zavazuje vyexpedovat poštovní poukázky do 7 dnů od předání dat. Dodavatel garantuje doručení adresných listovních zásilek do domovních schránek. Smlouva uzavřená na základě tohoto zadávacího řízení obsahuje závazek dodavatele zachovávat povinnost mlčenlivosti o skutečnostech podle § 52 odst.1 zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, stejně jak závazek dodavatele dodržovat povinnosti vyplývající ze zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Dodavatel doloží formou čestného prohlášení existenci dispozice záložního střediska pro plnění zakázky Další požadavky zadavatele: Zadavatel si analogicky podle § 38 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., v platném znění, vyhrazuje, že zadávacího řízení se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Tuto skutečnost musí dodavatel uvést v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce České republiky. Rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení. Splnění této podmínky nelze prokázat prostřednictvím jiných osob. Při společné účasti v zadávacím řízení prokazuje splnění této podmínky každý účastník zadávacího řízení samostatně.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    06.09.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.09.2022