Veřená zakázka
Technická podpora při ukončování provozu internetového portálu praha.eu – 1. část
IT -> SW a Informační systémy
Technická podpora provozu bude zahrnovat služby: a) Service desk (vedení service desku pro hlášení incidentů a příjem požadavků v režimu 24x7, garantovaná reakční doba zahájení řešení havárie do 20 minut od jejího nahlášení); b) Základní podpora (zajištění provozu CMS a portálu v režimu 24x7, s garantovanou dostupností 98 %, údržba aplikační infrastruktury portálu, řešení havárií a incidentů); c) Provozní podpora (optimalizace chodu CMS, podpora pro administrátory a uživatele, úprava HTML kódu a drobné grafické práce při publikaci obsahu, deploymenty aplikací a opravných balíčků) d) Rozšířená provozní podpora (programátorské a kodérské práce v redakčním systému v rozsahu do 20 člověkohodin). Služby technické podpory budou poskytovány po dobu 3 měsíců.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:11.04.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.04.2023