Veřená zakázka

Technická podpora HW a SW technologie Oracle v CVS a ZVS

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky (dále jen „VZ“) je dodávka odborných služeb pro zabezpečení technické podpory HW a SW výpočetní technologie Oracle, viz příloha č. 1 a č. 2, umístěné v centrálním výpočetním středisku (dále jen „CVS“) a v záložním výpočetním středisku (dále jen „ZVS“), pro zajištění nepřetržitého provozu agendových informačních systémů správních evidencí a dalších odborných podpůrných služeb. Předmět dodávky služeb musí splňovat tyto parametry: a) technickou podporu HW a SW technologie Oracle CVS v objektu MV Olšanská 2, Praha 3 po dobu 48 (slovy: čtyřiceti osmi) měsíců, viz příloha smlouvy č. 1, seznam HW a SW CVS; b) technickou podporu HW a SW technologie Oracle ZVS v objektu MV nám. Hrdinů 1634/3, Praha 4 po dobu 48 (slovy: čtyřicet osmi) měsíců, viz příloha smlouvy č. 2, seznam HW a SW ZVS; c) telefonickou podporu pracovníků zadavatele při řešení provozních problémů HW a SW vybavení; d) servisní zásahy v místě plnění na základě požadavků zadavatele; e) odstranění závady HW ve stanovené době dle přílohy č. 3 smlouvy od prokazatelného nahlášení závady; f) dodávky nových náhradních dílů HW za vadné díly; g) servisní zásahy a výměny vadných komponent, které nespadají do CRU (CRU (Customer Replaceable Unit) je náhradní díl systému Oracle, který je určen pro rychlou, bezpečnou a snadnou výměnu bez specializovaných dovedností, znalostí zákazníka nebo nástrojů.), zajišťují servisní technici dodavatele služeb; h) dodavatel služeb nebude provádět výměnu žádných dílů, které jsou u dodavatele označeny jako „zákazníkem vyměnitelné díly“ – CRU; i) délku záruční doby na HW nebo SW po servisním zásahu dodavatele minimálně 24 měsíců; j) dodávky SW patchů; k) dodávky nových verzí OS SW; l) pevné disky, vyměněné v rámci oprav, zůstávají majetkem zadavatele; m) dostupnost náhradních dílů pro zajištění opravy podle popsaných priorit; n) přístup k službám web centra servisní podpory na On-line servisní centrum (OSC); o) specifikace požadované technické podpory HW a SW – úrovně podpory technologie Oracle a smluvních pokut je uvedena v příloze č. 3 smlouvy; p) poskytování dalších odborných podpůrných služeb podle specifikace uvedené v příloze č. 3 smlouvy, bod 6). Podrobně uvedeno v ZD.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.01.2025