Veřená zakázka

Technická podpora a správa webů Finanční správy ČR

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72222300-0 - Služby informačních technologií
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky je poskytování technické podpory a správy redakčního systému Open Text Web Site Management (dále jen "Technická podpora a správa"), který je hlavním informačním systémem zajišťujícím zpracování a zveřejnění dat na internetových a intranetových stránkách Finanční správy České republiky, včetně jejich aktualizací a úprav dle požadavků zadavatele (dále jen "Aktualizace a úpravy") na 36 měsíců. Celý systém Open Text Web Site Management zahrnuje tyto aplikace a weby: - back-end: CMS – Contect Management systém (modul pro tvorbu obsahu internetu a intranetů), - internetové stránky www.financnisprava.cz, - rozcestník Daňového portálu www.daneelektronicky.cz, - portál technické podpory aplikací Daňového portálu ePodpora http://epodpora.mfcr.cz, - portál www.etrzby.cz, - úložiště souborů a štítků pro front-end, - front-end pro databázi daňových tiskopisů, - podpůrné aplikace a ostatní webové softwary, - intranety Finanční správy České republiky, - centrální intranet Finanční správy České republiky, - projektové mikrostránky, - webová rozhraní dle požadavků zadavatele, - designování webů a dalších prvků. Technická podpora a správa V rámci Technické podpory a správy bude dodavatel pro zadavatele provádět tyto činnosti: a) poskytovat zadavateli technickou podporu, která bude sloužit k odstranění chyb, poruch či selhání systému Open Text Web Site Management a k vyřízení dalších souvisejících požadavků zadavatele, b) poskytovat zadavateli poradenství a konzultace v rámci implementace systému Open Text Web Site Management pro internet, intranet, projektové mikrostránky a úložiště souborů a štítků newebových formátů, c) zajišťovat organizační, technické a komunikační zabezpečení webově orientovaného informačního systému – ServiceDesku (dále jen "ServiceDesk"), kterým bude Technická podpora a správa zajištěna a podpořena. Tento ServiceDesk bude dostupný a provozuschopný v internetovém prohlížeči a bude sloužit zejména pro evidenci všech potřeb technické podpory na zadávání nových požadavků k servisním zásahům, aktualizacím a úpravám a jejich administraci, dále pak ke konzultacím, řešení incidentů a podpoře pro administrátory zadavatele. Service Desk bude přístupný nepřetržitě (24 hodin, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce) pro účely vkládání všech požadavků s garantovanou provozní dobou technické podpory dostupné v pracovních dnech od 8:00 do 17:00 hodin. Aktualizace a úpravy V rámci Aktualizace a úprav bude dodavatel pro zadavatele provádět programátorské úpravy systému Open Text Web Site Management v celkovém maximálním rozsahu programátorských prací 800 MD, kdy jeden MD představuje 8 hodin práce jednoho certifikovaného vývojáře Open Text Web Site Management. Zadavatel není povinen odebrat celý rozsah MD, ukáže-li se v průběhu realizace předmětu plnění VZ, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky. Zadavateli budou fakturovány jen práce ve skutečně provedeném rozsahu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.03.2021