Veřená zakázka
Technická podpora a rozvoj IS PPS
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem zákaznické podpory je zajištění kvalifikované řešení požadavků spojených s provozováním systému a asistence v situacích, ve kterých si uživatel nedokáže poradit. V rámci technické podpory Poskytovatel služby zajistí funkčnost systému PPS a všech přidružených webových a systémových služeb na IT infrastruktuře Objednatele. V případě migrace řešení nebo upgradů infrastruktury poskytne Poskytovatel součinnost pro zajištění kontinuity fungování systému a všech jeho komponent. Zákaznickou a technickou podporu zajistí Poskytovatel služby na základě tiketu/požadavku/incidentu předaného prostřednictvím systému HelpDesk ŘSD ČR. Poskytovatel služby bude v rámci zákaznické a technické podpory dále zajišťovat následující činnosti: · Účast na kontrolně-konzultačních dnech na správách, závodech (čtvrtletně). · Účast na kontrolně-konzultačních dnech na generálním ředitelství (čtvrtletně). · Zajištění doplňkového školení dle individuálních potřeb uživatelů ŘSD ČR (vybraná témata, konkrétní otázky nebo postupy) odsouhlasené kontaktní osobou ve věcech technických. · Analýza dat pro změny v šablonách (např. v případě legislativních úprav). · Asistence při nestandardních procesních situacích.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:07.04.2020
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:14.04.2020