Veřená zakázka

TDS, BOZP Silnice III/01137 – rekonstrukce mostu ev.č. 01137-1 v Hlučíně

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Moravskoslezský kraj
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
71317200-5 - Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
Popis:

Předmětem zakázky jsou komplexní investorské služby a výkon inženýrských činností, zejména realizace technického dozoru investora a výkon funkce koordinátora bezpečnosti práce při realizaci stavebních prací vybraným dodavatelem. Jedná se zejména o inženýrskou a investorskou činnost při realizaci stavby „Silnice III/01137 – rekonstrukce mostu ev.č. 01137-1 v Hlučíně“ (dále jen „stavba“) včetně výkonu technického dozoru stavebníka
v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),
ve znění pozdějších předpisů (dále jen „stavební zákon“), a koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi v souladu se zákonem č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů(dále jen „zákona č. 309/2006 Sb.“).
Technický dozor investora bude vykonáván jako občasný výkon, tj. 58 návštěv poskytovatele služby na místě stavby, a to vždy po min. 2 hodinách a dále přítomnost na pravidelných kontrolních dnech stavby. Součástí služby je i řešení případných reklamací díla po dobu běhu záruční lhůty. Koordinace předání a převzetí staveniště. Součástí služby je dále příprava podkladů pro více/méně práce a žádosti o vydání kolaudačních souhlasů a rozhodnutí k předčasnému užívání stavby vč. zajištění všech potřebných vyjádření, souhlasů a stanovisek DOSS. Výkon činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi se předpokládá v rozsahu 35 návštěv. V nabídkové ceně za návštěvy budou zahrnuty veškeré náklady účastníka nutně nebo účelně vynaložené při plnění svého závazku, včetně správních poplatků a případných dalších výloh souvisejících s předmětem smlouvy (např. zpracování plánů BOZP, cesta, cestovní čas, ohlášení OIP, závěrečná zpráva, výkon dozoru počítá se min. 1 hodina, atd.).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    09.03.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.03.2023