Veřená zakázka

Systém sběru separovaných odpadů od prahu domu v obcích mikroregionu Voticko

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Odpadové hospodářství, ekologie
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Dopravní prostředky a příslušenství
CPV kódy:
34928480-6 - Kontejnery a nádoby na odpad a odpadky,
44613800-8 - Kontejnery na odpadový materiál
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky nádob a kontejnerů na sběr plastů, papíru, skla, bioodpadů, kovů a objemných odpadů. Cílem projektu je rozšíření a doplnění systému sběru jednotlivých druhů odpadů v obcích zapojených do projektu. Jedná se převážně o dodání nádob pro budoucí systémy „door to door“ do obcí, kdy budou nádoby na separované odpady (papír a plasty – objem 240 l) přistaveny přímo k prahu domů (zejm. rodinných). Obyvatelé pak díky snadnější dostupnosti těchto nádob vytřídí větší množství odpadů a tyto neskončí v SKO (předpokládáno je postupné snižování jeho množství). Dále bude realizovanou dodávkou doplněna síť sběrných hnízd o nádoby 1 100 l s horním výsypem. Cílem realizace projektu je také doplnění kontejnerů pro mobilní sběr objemných odpadů, kovů nebo sběr bioodpadů na vyhrazených místech.

Předmětem je dodání sběrových nádob pro sběr tříděného odpadu těchto typů a velikostí:
plastová nádoba o objemu 240 l s horním výsypem 2430 ks
plastový kontejner o objemu 1100 l s horním výsypem 32 ks
kontejner 16m3 - typ ABROLL 6 ks
kontejner 16m3 typ AVIA 1 ks
kontejner 15m3 - typ AVIA 7 ks
kontejner 15m3- typ ABROLL 1 ks
kontejner 9m3 - typ AVIA 6 ks
kontejner 9m3 - typ ABROLL 1 ks
kontejner 6m3 - typ AVIA 2 ks
kontejner 3m3 - typ AVIA 1 ks
CELKEM sběrových nádob: 2 487 ks

Předmětem je rovněž dodávka zboží na místa určená zadavatelem, vykládka zboží bez asistence zadavatele, kompletace zboží (vyjma koleček, která na zboží připevní kupující).

Předmětem smlouvy je rovněž dodání štítků/samolepek s logem EU a označením projektu (povinná publicita projektu) v souladu s Grafickým manuálem publicity OPŽP – konečná podoba bude dohodnuta se zadavatelem nejpozději do 30 dnů od výzvy k zahájení plnění.

Součástí plnění/dodání předmětu je opatření plastových nádob nesmyvatelným názvem či logem města/projektu – konečná podoba bude dohodnuta se zadavatelem nejpozději do 30 dnů od výzvy k zahájení plnění.

Podrobná specifikace jednotlivých dodávek včetně požadované technické specifikace dodávaného zboží je uvedena v příloze - Technická specifikace dodávek a v obchodních podmínkách a jejich přílohách, které tvoří přílohu zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    29.03.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.04.2023