Veřená zakázka

SVOZ A LIKVIDACE ODPADU VE MĚSTĚ LITOMĚŘICE

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Ústecký kraj
Kategorie:
Odpadové hospodářství, ekologie
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Svoz odpadu
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Ostatní
CPV kódy:
90500000-2 - Služby související s likvidací odpadů a odpady,
90511000-2 - Sběr odpadu,
90512000-9 - Odvoz odpadu,
90513100-7 - Likvidace odpadu z domácností
Popis:

Veřejná zakázka (dále též jen „VZ“) je rozdělena na tyto 2 části.
Část 1 VZ – Sběr, svoz a odstraňování či využití směsného komunálního odpadu, tříděného odpadu a biologicky rozložitelného odpadu
Část 2 VZ – Převzetí a odstranění či využití odpadu vč. nebezpečného odpadu ze sběrného místa zadavatele
Účastník je oprávněn podat nabídku na kteroukoli část nebo obě části VZ, pro každou část VZ je účastník oprávněn podat pouze jednu nabídku.

Část 1 VZ:
Poskytnutí komplexních služeb nakládání s komunálním odpadem vznikajícího na území města Litoměřice v souladu s obecně závaznými právními předpisy v oblasti odpadového hospodářství, zejm. plnění povinností i za zadavatele, jakožto původce odpadů, které vyplývají ze zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů, vč. příslušných prováděcích předpisů, zejména pak vyhlášky č. 273/2021 Sb., o podrobnostech nakládání s odpady, ve znění pozdějších předpisů a Plánu odpadového hospodářství Ústeckého kraje. Předmět plnění zahrnuje zajištění služeb a veškerých souvisejících úkonů, prací a činností v odpadovém hospodářství při nakládání s komunálním odpadem vč. jeho likvidace, zejm. sběr, svoz, uložení a odstraňování nebo využití směsného komunálního odpadu, sběr, svoz, třídění a uložení a využití vytříděných složek komunálního odpadu – tříděný odpad (papír a lepenka, sklo, plasty s nápojovými kartony, kovy, jedlý olej a tuk) a biologicky rozložitelného odpadu (bioodpad) odloženého do nádob – popelnic, pytlů a kontejnerů na směsný a tříděný odpad a bioodpad (vč. podzemních kontejnerů a vč. nádob (popelnic/kontejnerů) pro objekty Městského úřadu zadavatele) na území zadavatele (Město Litoměřice).
Součástí plnění dodavatele je průběžné poskytování k užívání (nájem) specifikovaných nádob (popelnic a kontejnerů) na odpad a dodávka pytlů na odpad, vše dle specifikace zadavatele vč. obnovy (náhrady) nádob na odpad v případě zničení či poškození nad rámec běžného opotřebení.
Dále je součástí plnění dodavatele zajištění administrativní agendy k nakládání s odpady pro plnění zákonných povinností evidence nakládání s komunálním odpadem vč. vedení měsíční evidence o odpadech a způsobech nakládání s odpady dle jednotlivých druhů odpadů v souladu s příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejm. vyhláškou Ministerstva životního prostředí č. 273/2021 Sb. o podrobnostech nakládání s odpady, ve znění pozdějších předpisů); měsíční evidenci dle jednotlivých druhů odpadů za předchozí kalendářní měsíc je dodavatel povinen předávat zadavateli vždy do 10. dne následujícího kalendářního měsíce. Zadavatel je členem systému EKO-KOM. Součástí plnění dodavatele je vést průběžnou evidenci o odpadech a způsobech nakládání s nimi v souladu s vyhláškou č. 273/2021 Sb. a v pravidelných čtvrtletních intervalech zasílat danou evidenci společnosti EKO-KOM a.s. společně s doplněnými údaji získanými od zadavatele.
Předmětem plnění je též související zajištění a provoz systému elektronické evidence - RFID evidence a vážícího systému/váhového systému (systém pro vážení odpadu) pro zajištění záznamu výkonu (výsypu nádoby - popelnic/kontejnerů) a evidence množství (hmotnosti) svezeného odpadu ve vztahu ke všem sváženým nádobám vč. pytlů, a to vč. dodávky RFID čipů (komponenta na identifikaci vyvezených nádob) a vč. zajištění a provozu souvisejícího systému elektronické evidence vč. vážícího systému. Dodavatel provede čipování stávajících nádob (popelnic/kontejnerů) na odpad RFID čipy do 12 měsíců ode dne zahájení plnění. Svozová vozidla dodavatele musí být vybavena systémem identifikace příslušných RFID čipů a vážícím systémem s tím, že před výsypem každé nádoby na odpad bude prostřednictvím tohoto systému provedena přesná identifikace nádoby na odpad (č.p. budovy, ulice, velikost nádoby, druh odpadu, kód nádoby, inklinometr) a zvážení odpadu; vážení odpadu bude prováděno od počátku plnění dodavatele s tím, že již v přechodném období dodavatel předává zadavateli informativní data z vážícího systému dle jednotlivých druhů odpadů v rámci předání měsíční evidence. Nejpozději po dokončení čipování (nejdéle do 12 měsíců ode dne zahájení plnění dodavatele) dodavatel zpřístupní zadavateli systém elektronické evidence vč. vážícího systému s tím, že data o provedených výsypech, zejm. přesná identifikace nádoby (č.p. budovy, ulice, velikost nádoby, druh odpadu, kód nádoby), inklinometr) a množství (hmotnost) odpadu dané nádoby budou zadavateli přístupná vždy automaticky následující den po provedeném svozu (pro vyloučení pochybností zadavatel konstatuje, že zvýšení ceny dle vyhrazené změny závazku ze smlouvy po dokončení čipování bude provedeno, tj. cena se zvýší, až po dokončení čipování i pro případ, že dodavatel zpřístupní zadavateli systém elektronické evidence vč. vážícího systému před dokončením čipování);
Podrobněji viz specifikace v příloze č. 3a této ZD – Smlouva, Část 1 VZ a technické přílohy. Zadavatel stanoví technické podmínky dle § 89 a násl. zákona jakožto minimální v příloze č. 3a ZD – Smlouva, Část 1 VZ.

Část 2 VZ:
Zajištění převzetí vč. odvozu a odstranění nebo využití konkrétních druhů odpadu specifikovaných zadavatelem vč. nebezpečného odpadu ze sběrného dvora zadavatele, resp. dalšího sběrného místa zadavatele.
Součástí plnění dodavatele je průběžné poskytování k užívání (nájem) specifikovaných velkoobjemových kontejnerů na odpad a přepravních prostředků na odpad (boxy/sudy), vše dle specifikace zadavatele.
Součástí plnění dodavatele je zajištění administrativní agendy k nakládání s dotčenými odpady pro plnění zákonných povinností evidence nakládání s dotčeným odpadem vč. vedení měsíční evidence o dotčených odpadech a způsobech nakládání s odpady dle jednotlivých druhů odpadů v souladu s příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejm. vyhláškou Ministerstva životního prostředí č. 273/2021 Sb. o podrobnostech nakládání s odpady, ve znění pozdějších předpisů); měsíční evidenci dle jednotlivých druhů odpadů za předchozí kalendářní měsíc je dodavatel povinen předávat zadavateli vždy do 10. dne následujícího kalendářního měsíce. Dodavatel je povinen zpracovávat průvodní a přepravní listy, resp. jakékoli další nezbytné dokumenty, zejm. k nebezpečným odpadům.
Podrobněji viz specifikace v příloze č. 3b ZD – Smlouva, Část 2 VZ a technické přílohy. Zadavatel stanoví technické podmínky dle § 89 a násl. zákona jakožto minimální v příloze č. 3b ZD – Smlouva, Část 2 VZ.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    17.10.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.11.2025