Veřená zakázka

Svoz a likvidace komunálního odpadu, svoz a využití některých samostatně vytříděných využitelných složek komunálního odpadu pro město Chýně

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Odpadové hospodářství, ekologie
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Svoz odpadu
CPV kódy:
90511200-4 - Sběr odpadu z domácností,
90512000-9 - Odvoz odpadu,
90513100-7 - Likvidace odpadu z domácností
Popis:

Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v zajištění provozu systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využití odpadu či odstraňování komunálního odpadu.
Předmětem služeb pro fyzické osoby a původce zapojené do systému odpadového hospodářství města je:
a) Pravidelný svoz a energetické využití/odstranění veškerého směsného komunálního odpadu kat. číslo 200301 „dům od domu“ dle přílohy č. 1 smlouvy z území města Chýně
b) Pravidelný svoz a materiálové využití veškerého biologicky rozložitelného odpadu kat. číslo 200201 „dům od domu“ dle přílohy č. 1 smlouvy z území města Chýně.
c) Pravidelný svoz a materiálové využití veškerého plastu kat. číslo 200139 ve směsi s kompozitními a nápojovými kartony kat. číslo 20010101 „dům od domu“ dle přílohy č. 1 smlouvy z území města Chýně.
d) Pravidelný svoz a materiálové využití papíru a lepenky kat. číslo 200101 „dům od domu“ dle přílohy č. 1 smlouvy z území města Chýně.
e) Pravidelný svoz a materiálové využití veškerého skla kat. číslo 200102 ze všech sběrných hnízd dle přílohy č. 1 a 2 smlouvy (kontejnery ve vlastnictví města).
f) Na objednávku svoz a energetické využití/odstranění objemného odpadu kat. číslo 200307 z velkoobjemového kontejneru dle Přílohy č. 1 ze sběrného místa (kontejner je ve vlastnictví dodavatele).
g) Pravidelný svoz a materiálové využití veškerého textilního materiálu kat. číslo 200111 společně s oděvy kat. číslo 200110 ze sběrného místa dle přílohy č. 1 a 2 smlouvy (kontejnery ve vlastnictví města).
h) Zpracování výkazů pro autorizovanou obalovou společnost EKO-KOM, a.s. Výkaz bude předkládán objednateli, a to do 10. kalendářního dne následujícího měsíce po ukončení kalendářního kvartálu.
i) Vedení průběžné evidence o převzatých odpadech, dle vyhlášky č. 383/2001 Sb., o podrobnostech nakládání s odpady, ve znění pozdějších předpisů. Tato evidence bude předána objednateli do 20. dne následujícího kalendářního měsíce za předchozí měsíc ve formátu xlsx a do 20. ledna kalendářního roku za předchozí rok v datovém standardu Integrovaného systému pro plnění ohlašovacích povinností (ISPOP). Tato evidence bude předložena objednateli ke schválení a zaslána jako hlášení o produkci odpadů a nakládání s odpady v aktuálním datovém standardu ISPOP.
j) Načítání, export a předávání měsíčních výkazů na všechny sběrné nádoby dle pokynu objednatele. Snímání sběrných nádob pomocí čtečky čipů RFID . Online napojení čtečky pro evidenci plateb.
k) výstupy ze SW Evidence poskytovatele služby ve formátu *.xlsx dle přiloženého VZORU (Příloha č. 4 Smlouvy), a to v dodání a nahrání na web města do 24h od provedeného svozu nebo alternativně možnost poskytnutí otevřených dat online při svážení, které bude možné okamžitě přenášet občanům.

Blíže k předmětu plnění je uvedeno v přílohách: Příloha č. 1 – Návrh smlouvy a Příloha č. 5 – Soupis a ceník služeb zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    18.04.2024
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    22.05.2024