Veřená zakázka

SUSEN – Horké komory – Přestupní ochranný kryt

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Stavebnictví a související činnostiOdpadové hospodářství, ekologie
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby Materiál, součástky a náhradní díly
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Dopravní prostředky a příslušenství
CPV kódy:
34221000-2 - Mobilní kontejnery pro zvláštní účely,
44211000-2 - Montované stavby,
44211100-3 - Stavebnicové a mobilní buňky,
44211200-4 - Kóje,
45223810-7 - Montované konstrukce
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je návrh a dodávka přestupního ochranného krytu (dále také „POK“).
Přestupní ochranný kryt je součástí infrastruktury pro výzkumnou aktivitu Horké komory a bude umístěn v hale objektu 254 – Horké komory v areálu sídla Zadavatele. POK musí být přemístitelný jeřábem za pomoci vázacích prostředků nebo jeřábové traverzy s vázacími prostředky, vnější rozměry POK nesmí přesáhnout 5 m na délku, 3,5 m na šířku a 3,3 m na výšku. Přestupní ochranný kryt je určen k pokládání na rovný podklad a bude vybaven jednoduchým naváděcím systémem, který zajistí přesné navedení otvoru v podlaze POK na otvor Horké komory.
Přestupní ochranný kryt slouží k vzduchotechnickému a mechanickému oddělení prostor haly budovy od prostor horké komory ( dále také „HK“) při provádění servisních prací. HK je odsávána aktivní vzduchotechnikou a při otevření HK by byl odsáván celý objem haly. POK zabrání odsávání vzduchu celé haly (vzduch bude odsáván jen z POK) a také zabrání vstupu nepovolaných osob nad otevřenou horkou komoru. POK se pokládá na strop stínící konstrukce tak, aby otvor v POK byl nad otvorem ve stínící konstrukci, resp. nad otvorem do samotné HK. Servisní personál a materiál, který je v POK, je dopravován těmito otvory do prostor HK. Personál sestupuje do HK po žebříku, hmotnější materiál může být dopravován do prostor HK jeřábkem.
Součástí dodávky je rovněž:
a) doprava zařízení, vybalení a odzkoušení jeho funkce na Zadavatelem za tím účelem určeném místě,
b) poskytnutí služeb spočívajících v instalaci/montáži zařízení a jeho uvedení do plně funkčního a provozuschopného stavu,
c) zpracování a předání dokladů a dokumentace jež jsou nutné k převzetí a k užívání zařízení, zejména:
• technické dokumentace zařízení, instrukcí a návodů k obsluze a údržbě zařízení (manuálů) v českém i anglickém jazyce,
• výrobní a prováděcí (projektová) dokumentace se všemi konstrukčními a zapojovacími detaily celého zařízení a dokumentace skutečného provedení Dodávky v souladu s platnou legislativou a ČSN v českém jazyce,
• požadované formáty:
 textová část ve formátu Microsoft Office 2010 a vyšší,
 3D model ve formátu *.STP.,
 2D výkresy ve formátu *.dwg.,
a kompletní dokumentace v jediném souboru ve formátu pdf.,
• vypracování dokumentace dle přílohy č. 4 Směrnice o zajišťování kvality této Zadávací
dokumentace
• prohlášení o shodě dodaného zařízení se schválenými standardy,
d) zaškolení obsluhy,
e) předání soupisů jednotlivých položek dodávky,
f) odvoz a likvidace všech obalů a dalších materiálů použitých při plnění veřejné zakázky, v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, a příslušnými vyhláškami,
g) úklid prostor dotčených instalací,
h) bezodkladné a bezplatné odstranění závad reklamovaných v záruční lhůtě,
i) závazek pozáručního servisu po dobu 5 let od ukončení záruční doby.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    13.07.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.07.2015