Veřená zakázka
SÚKL VZ41/2017 - Poskytování služeb call centra pro systém e-preskripce
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Telekomunikace
CPV kódy:
79512000-6 - Call centra
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb telefonického kontaktního centra, zejména vyřizování příchozích a odchozích hovorů včetně zajištění interaktivní hlasové odezvy (IVR) s přesměrováním hovorů rozcestníkem na operátora, dále vyřizování e-mailových požadavků a zadávání požadavků do helpdesku zadavatele (dále jen „call centrum“). Call centrum bude sloužit pro agendu spojenou s elektronickou preskripcí léčivých přípravků a provozem Informačního systému eRecept. Služby call centra musí být zajištěny v režimu 24 x 7, tedy 24 hodin denně po sedm dní týdnu.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:21.12.2017
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:24.01.2018
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli