Veřená zakázka

Studie - zasedací místnost ČSÚ

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Projekty a studie
CPV kódy:
71241000-9 - Studie proveditelnosti, poradenství, analýza
Popis:

Zadávací dokumentace k zakázce „Studie - zasedací místnost ČSÚ“ Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět – popis: Cílem poptávky je dodávka projektové dokumentace vybavení konferenční místnosti č. 225 v prostorách ČSÚ. Detailní popis požadavků zadavatele bude předložen během projektových schůzek – níže uvedené plnění s dobou dodání do 7 týdnů od potvrzení objednávky. Předpokládané vybavení a funkcionalita konferenční místnosti: Položka Poznámka Projektor + optická projekční plocha Variantně LCD Příhledové LCD pro řečníka Příhledové LCD do sálu Videokonferenční systém pro Microsoft Teams 2x kamera pro videokonference Stream do YouTube a Microsoft Teams Nahrávání audia i videa Bezdrátová prezentace obrazu Přípojné místo (HDMI, LAN a 230V) s vytahovací kabeláží do řečnického pultu Přípojné místo (HDMI, LAN a 230V) s vytahovací kabeláží do konferenčního stolu 2x stropní mikrofonní pole se zaměřením hlasu řečníka Odhadovaný počet Bezdrátové mikrofony pro řečníka v přední části (u plátna) Mikrofon z řečnického pultu Celoplošné stropní ozvučení Audio mixážní systém pro distribuci zvuku v rámci místnosti a s videokonferenčním scénářem využití Protistrana slyší řečníky z celého sálu a řečnící slyší protistranu Video distribuce signálů Dotykový řídící systém pro jednoduchou obsluhu systému AV technologií Řešení akustiky v místnosti Měření a návrh možných opatře-ní Dodané podklady zadavatelem - Aktuální stavební dokumentace ve formátu .dwg (půdorys, řez) - Návrh řešení interiéru - Požární zpráva Postup zpracování a očekávané výstupy - Dílčí výstupy vydávány v průběhu projekčních prací kontaktní osobě ČSÚ (bude stanovena během zahájení projektu) - Analýza požadavků - „Cenová studie“ - „Požadavky na profese silnoproud, slaboproud a stavbu“ - „Detailní výkaz výměr v koncových cenách a schéma zapojení celkového systému“ - Kompletní projektová dokumentace Nacenění jednotlivých částí V rámci nabídky očekáváme nacenění následujících položek: Služba Jednot-ková cena Analýza požadavků pro vytvoření koncepce celkového řešení 1 Cenová studie AV řešení 1 Kompletní projektová dokumentace pro stavbu 1 Vícepráce (Hodinová sazba pro případné vícepráce) 0 Celková cena studie (zahrnuje pouze první 3 řádky) Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: 22. 11. 2022 v 14:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služby: Dodání do 7 týdnů od potvrzení objednávky. Cena: Maximální cena je stanovena na 80 000,- Kč bez DPH, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního protokolu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: • splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, • splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona, • má prokazatelnou zkušenost s přípravou výše uvedených studií. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    22.06.2023