Veřená zakázka
Strategie a komunikační kampaň Operačního programu Spravedlivá transformace, část 1: Výběr dodavatele pro vytvoření komunikační strategie a následnou implementaci centrálně řízených implementačních aktivit
Předmětem veřejné zakázky jsou služby navržení strategie komunikace Operačního programu Spravedlivá transformace (dále jen „OPST“) včetně kreativního zpracování strategie brandu Spravedlivá transformace. Součástí návrhu bude implementační strategie pro jednotlivé aktivity jako jsou regionální eventy, digitální kampaně na soc. sítích a internetu, nákup prostoru v médiích – celkem v maximálním objemu 22 mil Kč vč. DPH (včetně části 2 veřejné zakázky (DNS), která není předmětem tohoto ZŘ) za celou dobu účinnosti smluv. Vybraný dodavatel vytvoří strategii a bude po dobu její implementace poskytovat zadavateli konzultační podporu pro dílčí implementace jednotlivých aktivit třetími subjekty a zároveň bude zajišťovat produkční realizaci centrálně řízených aktivit (digitální a mediální propagace) včetně úprav celkové strategie dle situace na mediálním trhu po dobu účinnosti rámcové dohody. Předmět veřejné zakázky bude plněn na základě rámcové dohody (dále v této zadávací dokumentaci také jako „smlouva“) uzavřené s jediným dodavatelem na dobu 4 let, případně do vyčerpání maximálního finančního limitu. Znění rámcové dohody bude předmětem jednání o předběžných nabídkách a bude dopracováno na základě výsledků těchto jednání. Zadavatel v současné chvíli nezná přesnou podobu centrálně řízených aktivit, které jsou předmětem plnění této veřejné zakázky, předpokládaná podoba těchto aktivit má vzejít právě z jednání o předběžných nabídkách, jejichž součástí bude i návrh řešení (tj. návrh centrálně řízené kampaně). Na základě jednání o předběžných nabídkách získá zadavatel představu, jak bude celá centrálně řízená kampaň vypadat a podle toho upraví zadávací podmínky včetně cenové kalkulace pro výpočet nabídkové ceny.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:01.09.2023