Veřená zakázka

Stěhování nábytku a vybavení mezi jednotlivými lokacemi Vojenského historického ústavu Praha

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
OstatníAuto-moto, doprava
Auto-moto, doprava ->  Přeprava a související služby
CPV kódy:
98392000-7 - Stěhovací služby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je zabezpečit stěhování nábytku a vybavení mezi jednotlivými lokacemi Vojenského historického ústavu Praha, viz příloha č. 1 „Specifikace požadované služby“. Budova Armádního muzea Žižkov je po rekonstrukci, podlahy v chodbách i místnostech jsou osazeny parketovými a mramorovými podlahami. Před stěhováním nábytku uvedeném v odstavci 2, písmeno c) přílohy „Specifikace požadované služby“ požadujeme nábytek umýt, nohy a stojné hrany nábytku podlepit filcovými ochrannými podložkami. Zábradlí, schodiště, dveře a další interiérové prvky jsou po rekonstrukci, při stěhování nesmí dojít j jejich poškození. Mramorové a parketové podlahy doporučujeme zakrýt nejlépe dřevotřískovými deskami. Podmínkou účasti v soutěži je, s ohledem na specifické požadavky spojené s ochranou budovy před poškozením, osobní prohlídka místa plnění v Armádním muzeu Žižkov a Vojenském technickém muzeu Lešany. Prohlídka bude provedena ve dnech 1.3.2022 a 2.3.2022, zahájení v 09:00 hod. v Armádním muzeu Žižkov. Součástí bude i prohlídka místa plnění ve Vojenském technickém muzeu Lešany, která bude navazovat na prohlídku v AMŽ a uchazeč si zajistí dopravu vlastními prostředky. Nabídky účastníků zadávacího řízení, kteří se prohlídky místa plnění nezúčastní, nebudou hodnoceny a účastník zadávacího řízení bude vyloučen. Cena služby včetně DPH. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojena a vyplněna příloha „Návrh Smlouvy o poskytnutí služby“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Návrh Smlouvy o poskytnutí služby musí být podepsán osobou oprávněnou k jednání. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Dodavatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady dodavatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Doba a místa plnění veřejné zakázky Zahájení plnění: po nabytí účinnosti smlouvy Ukončení plnění: nejpozději do 15. dubna 2022 Dohovor k dílčímu plnění služby provést s předstihem dvou pracovních dnů s kontaktní osobou zadavatele. Místa plnění služby: • Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E) • Letecké muzeum Praha Kbely, Mladoboleslavská 425/9, 197 00 Praha 9 – Kbely (GPS: 50.1252872N, 14.5249508E) • Armádní muzeum Žižkov, U Památníku 1600/2, 130 05 Praha 3 – Žižkov (GPS: 50.0874358N, 14.4449658E) • Vojenský prostor Babice, sklad, 251 01 Říčany u Prahy , okres Praha-východ (GPS: 50.0194203N, 14.7128592E) Požadavky na kvalifikaci: - Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD). - Pojištění do výše 1 mil. Kč pokrývající případné škody na majetku zadavatele, způsobené odcizením, nebo poškozením majetku zadavatele nebo čestné prohlášení dle § 86 odst. 2 zákona, že v případě získání zakázky předloží originál pojistné smlouvy před podpisem smlouvy o poskytnutí služby. Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky uvedené v bodě 3 a kteří se zúčastnili povinné prohlídky místa plnění v Praze – Žižkově a v Lešanech, uvedené v bodě 2.2. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu smlouvy „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.03.2022