Veřená zakázka
Stěhovací služby
Auto-moto, doprava -> Přeprava a související služby
Předmětem veřejné zakázky je zajištění stěhovacích služeb pro Zadavatele, jehož obsahem je stěhování kanceláří i ostatních prostor Zadavatele.
Specifikace předmětu zakázky:
• Nakládka stěhovaných předmětů
Skříň 40 ks, regál 50 ks, stůl 78 ks, lednice 5 ks, židle 128 ks, kontejner 52 ks, Police 34 ks, kopírka 23 ks, počítač 28 ks, drobnosti cca 200 ks, krabice cca 1200 ks, trezor 1 ks, 10 ks palet, kuchyňská linka 3 ks, sedačka rohová 1 ks
• Vykládka stěhovaných předmětů
• Demontáž – montáž nábytku
Demontáž a po stěhování zpět smontování do původního stavu: regály, nábytek
• Stěhování serveru, kopírek, trezoru
• Balící materiál a služby
Bublinkové fólie, lepicí pásky, deky, obalový materiál,
fixační fólie, odvoz nepotřebného balícího materiálu
• Rozmístění nábytku
Rozmístění nábytku, předmětů a věcí do určených prostor
• Dovoz, odvoz a zapůjčení kartónů na stěhování
Stěhovací vozidlo s nákladním prostorem polstrovaným a uzpůsobeným na převoz nábytku, zajištění věcí při převozu
• Dozor odpovědného pracovníka
Proces stěhování od začátku do konce bude osobně sledovat odpovědný pracovník
U tohoto souboru stěhovacích služeb podá uchazeč cenovou nabídku v členění: celková cena bez DPH, samostatně DPH a celková cena včetně DPH.
Po dobu trvání smlouvy nesmí celková cena při nezměněných podmínkách překročit celkovou cenu uvedenou v nabídce uchazeče.
Zadavatel požaduje plnění služeb v termínu:
9. 12. 2013 – 13. 12. 2013
Stěhovací služby budou probíhat z místa:
• Sámova 3, 101 00 Praha 10 – patro: 0,1, výtah: není
• Na Poříčí 1035/4, 110 00 Praha – patro: 0,1, výtah: není
na adresu:
Senovážné náměstí 872/25, 110 00 Praha 1 – patro: 3, výtah: osobní
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:21.10.2013
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:01.11.2013