Veřená zakázka

Stará pošta Rousínov – interiér

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
Oděvy, textilNábytek
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39100000-3 - Nábytek,
39200000-4 - Zařízení interiéru,
39500000-7 - Textilní výrobky,
39516000-2 - Zařízení interiérů
Popis:

Předmětem plnění této zakázky je dodávka interiérového vybavení (nábytku) a zařizovacích předmětů v rozsahu a za podmínek dle přílohy č. 3 kupní smlouvy v rámci projektu z programu Regenerace brownfieldů pro podnikatelské využití, číslo výzvy: 2.8.3, název projektu: Stará pošta Rousínov, číslo projektu 283 BF 04.
Technické parametry poptávaného plnění jsou definovány v projektové dokumentaci a soupisu položek s názvem „STARÁ POŠTA ROUSÍNOV – KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ VČETNĚ RESTAURACE“ vypracované generálním projektantem PMA architects s.r.o., Starobrněnská 33/16, 602 00 Brno, IČO 04400836, hlavní inženýr projektu Ing. arch. Jaromír Vjaclovský a další viz projektová dokumentace (dále jen „projektová dokumentace“) s tím, že zadavatel umožňuje jejich modifikaci při zachování principu, kdy výkonové a rozsahové (kvalitativní) parametry jsou stanoveny jako minimální, příkonové jsou stanoveny jako maximální a rozměrové a váhové parametry jako doporučené, pakliže není u konkrétního parametru uvedeno něco jiného, s tolerancí stanovenou ve smlouvě tak, aby plnění mohlo být instalováno v místě pro toto zařízení určeném. Při dodávce vybavení musí dodavatel zejména respektovat dispozice uvedené ve výkresech projektové dokumentace a specifikaci položek zařízení, z čehož vyplývá také zohlednění případného stávajícího zařízení zadavatele, jeho rozměrů a nutnosti jeho zpětné montáže či umístění. Zadavatel výslovně uvádí, že rozměry jednotlivých zařízení jsou chápány jako doporučené s tím, že je možná jejich modifikace tak, aby se veškeré dodávané zařízení do definovaného prostoru vešlo a byl zachován jeho účel použití (dodavatelé nemohou navrhnout dodat takové provedení, které nebude v některé části splňovat svůj účel).
Tato zakázka zahrnuje i dopravu, montáž, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy v místě určeném zadavatelem. Vybraný dodavatel zodpovídá za to, že zakázka bude dodána kompletní a bude obsahovat všechny díly potřebné k bezvadnému provozu. V rámci plnění budou použity pouze originální (nerepasované) komponenty.
Technická specifikace stanovuje základ minimálních požadavků na funkci, výkony, životnost apod.
Dodávka vybavení je požadována včetně dopravy, instalace a kompletace jednotlivých částí, pakliže to bude vhodné.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    05.03.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.04.2025