Veřená zakázka

Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
72261000-2 - Podpora programového vybavení
Popis:

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli služby spočívající v poskytnutí standardní podpory SW EMC NetWorker a dalších servisních služeb souvisejících s programovým vybavením EMC NetWorker. Předmětem je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli následující služby: a) standardní podporu pro software EMC NetWorker (dále jen „Produkt“) pro tzv. kapacitní licenci v rozsahu 30 TB (dále jen „Standardní podpora“), b) poskytování aditivních servisních služeb Produktu (dále jen „Aditivní služby“). Standardní podporou se rozumí služba údržby Produktu a podpory, která Zadavatel zajišťuje: • možnost bezplatného on-line přístupu k posledním aktuálním verzím Produktu a oprávnění k jejich používání; • přístup k opravným verzím Produktu, včetně jejich aktualizace, budou-li nějaké dostupné; • právo užívat podporované verze Produktů na libovolném podporovaném operačním systému; • asistenci v případě dotazů týkajících se rutinního provozu, krátkodobé instalace a použití (otázky typu "jak na to") a dále otázek týkajících se kódu (chybové či nestandardní stavy, chování v rozporu s Dokumentací Produktu); • asistenci v případě dotazů týkajících se speciální funkcionality Produktů, případně na řešení základních Závad (otázky typu "jak na to"); • řešení Závad Produktu, které souvisí s instalací Produktů, počáteční konfigurací Produktů a provozem Produktů; • asistenci prostřednictvím telefonu a (pokud je to možné) prostřednictvím elektronického přístupu, a to pouze Kontaktním osobám Zadavatele v pracovní dny v rámci Pracovní doby od 7:00 hod. do 17:00 hod.). Standardní podpora nezahrnuje asistenci pro: • návrh a vývoj aplikací; • užívání Produktů v jiném než libovolném podporovaném operačním systému; • selhání způsobená produkty, za které Poskytovatel nenese odpovědnost. Aditivními službami se rozumí: a) Rozšířená podpora: • rozšířená podpora ze strany dodavatele v pracovních dnech od 08:00 hod. do 20:00 hod. s reakční dobou 2 hodiny od nahlášení, • profylaxe a kontrola funkčnosti programového vybavení (1x ročně, tj. 4 x za dobu trvání Smlouvy), b) Servisní podpora na vyžádání: • telefonická a emailová odborná pomoc při řešení provozních potíží programového vybavení včetně odborných konzultací • servisní zásahy na místě na vyžádání. Rozsah Servisní podpory na vyžádání: maximálně 96 MD (Zkratkou MD se rozumí člověkoden, přičemž za 1 člověkoden se považuje 8 hodin práce jednoho člověka.) Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD (dále též „Návrh smlouvy“), zejména v článku II. Předmět smlouvy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    22.11.2022