Veřená zakázka
SPŠP-COP Zlín – Pořízení nábytku
Nábytek -> Ostatní
Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je kompletní dodávka interiéru (demontáž a likvidace stávajícího vybavení, zabezpečení jednotlivých prvků interiéru, jejich doprava na místo určení, instalace, montáž do jednotlivých určených místností, jejich uvedení do provozu a úklid po instalaci, včetně odstranění obalů a jiných odpadů vzniklých činností dodavatele a závěrečný úklid míst dotčených činností dodavatele). Předmět veřejné zakázky je realizován ve dvou objektech zadavatele a je rozdělen na 9 etap, které jsou podrobně specifikované projektovou dokumentací. Realizace bude probíhat za plného provozu objektů Domova mládeže (DM) a po prostorově ucelených částech – jednotlivých pevně daných etapách. Členění na etapy: 1. – 8. ETAPA – Domov mládeže SPŠP COP nám. T.G. Masaryka 2700, Zlín 9. ETAPA – Domov mládeže Růmy 4050, Zlín Etapizace se odvíjí od půdorysů jednotlivých podlaží – viz. projektová dokumentace. Každá etapa zahrnuje půl podlaží. Na jedné půlce podlaží bude možné demontovat stávající nábytek a naložit s ním k likvidaci, a následně dovézt nový nábytek a složit na místě. Začínat se bude od 2.NP a pokračovat se bude do vyšších podlaží, přičemž součástí etapy pro 5.NP bude i vybavení zbývajících nábytků do 1.NP. Etapy budou prováděny za plného provozu Domova mládeže (DM) hned po sobě (v periodách cca 10-13 kalendářních dní – a to včetně sobot a nedělí, kdy je DM bez pohybu ubytovaných), bez zbytečných odkladů, s co nejefektivnějším časovým rozložením. Detailní popis předmětu a podmínek plnění veřejné zakázky je uveden v návrhu Obchodních podmínek – Návrh smlouvy (příloha č. 1 zadávací dokumentace) a v projektové dokumentaci (příloha č. 6 zadávací dokumentace). Podkladem pro vypracování nabídky je soupis dodávek a prací včetně výkazu výměr, projektová dokumentace a další dokumenty, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.05.2025