Veřená zakázka
Správa zaměstnaneckých výhod - zaměstnaneckých stravenek, benefitů, služeb a výrobků (cafeterie)
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
92000000-1 - Rekreační, kulturní a sportovní služby
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je implementace systému cafaterie, který spočívá v komplexním vedení agendy, včetně zavedení dat podle údajů zadavatele a poskytnutí služeb prostřednictvím elektronické benefitní platební karty pro každého zaměstnance v rámci benefitů přidělených zadavatelem a zároveň poskytování služeb elektronické stravenkové karty. Předmětem plnění je dále poskytnutí internetové aplikace s přístupem zaměstnanců a zadavatele do systému a výroba a dodání karet všem zaměstnancům. Benefity budou zaměstnanci čerpat pomocí úhrady kartou v provozovnách nasmlouvaných partnerů nebo pomocí plateb on-line v e-shopech nasmlouvaných partnerů.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:14.10.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:11.11.2022
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli