Veřená zakázka
Spotřební materiál pro kancelářskou techniku na rok 2023
Spotřební materiál -> IT
Zadavatel stanovuje podmínku, že tohoto výběrového řízení se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti, alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na dodávku spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku – tonery, cartridge, válce a ostatní příslušenství a spotřební materiál (dále jen „zboží“) včetně dopravy na určená místa plnění na období roku 2023.
Předmětem veřejné zakázky je také povinné zajištění zpětného odběru použitého zboží ze všech odběrových míst zadavatele uvedených v odst. 2.1 této zadávací dokumentace, a to včetně vystavení dokladu o zpětném odběru.
V Příloze č. 1 je uvedena předpokládaná spotřeba zboží za období jednoho roku. Skutečný objem odebraného zboží se bude odvíjet od skutečných potřeb zadavatele. Zadavatel není povinen odebrat množství zboží uvedené v Příloze č. 1 ZD.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:02.12.2022