Veřená zakázka

Spotřební materiál pro kancelářskou techniku 2025-2026

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiálTechnologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  IT
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30120000-6 - Zařízení pro fotokopírování a ofsetové tiskařské zařízení,
30125100-2 - Zásobníky tonerů
Popis:

Požadavek zadavatele na NÁHRADNÍ PLNĚNÍ:

Zadavatel požaduje, aby součástí nabídkové ceny všech položek zboží bylo poskytnutí tzv. náhradního plnění podle ustanovení § 81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti v platném znění, a to po celou dobu plnění smlouvy.
Zadavatel stanovuje podmínku, že tohoto výběrového řízení se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti, alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

V případě, že se výběrového řízení bude účastnit dodavatel, který neposkytuje náhradní plnění, bude z tohoto výběrového řízení vyloučen.

Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na dodávku originálního spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku – tonery, cartridge, válce a ostatní příslušenství a spotřební materiál (dále jen „zboží“) včetně dopravy na určená místa plnění.

Předmětem veřejné zakázky je také povinné zajištění zpětného odběru použitého zboží ze všech odběrových míst zadavatele (tzn. zajištění odběru v místech plnění zadavatele) uvedených v odst. 2.1 této ZD, a to včetně vystavení dokladu o zpětném odběru a na vlastní náklady dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    09.12.2024