Veřená zakázka

Společný nákup kancelářských potřeb MF 2025+

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby
Popis:

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF a další subjekty státní správy: a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového materiálu, d) různého kancelářského zařízení a potřeb, e) drobného kancelářského vybavení, f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů. Předmětem Veřejné zakázky budou i další dodávky kancelářských potřeb spadající pod uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou níže uvedeným CPV kódům podřízeny. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních Objednávkách. Rámcové dohody budou uzavřeny s jedním dodavatelem na období 24 měsíců, nebo do okamžiku, kdy celková hodnota všech Potvrzených Návrhů objednávky dosáhne Maximální souhrnné ceny, která bude v jednotlivých rámcových dohodách odpovídat částce určené pro Ministerstvo financí a jednotlivé Pověřující zadavatele (Objednatele) dle odst. 3.5 ZD. Katalog kancelářských potřeb s požadovanými parametry je uveden v Příloze č. 2 ZD - Katalog kancelářských potřeb.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.03.2025