Veřená zakázka
SpMO 70856/2023-6624 Odvoz a odstranění ostatního odpadu 2024-2026
Odpadové hospodářství, ekologie -> Svoz odpadu
Převzetí dohodnutých druhů odpadů, jejich třídění, vážení, naložení a odvoz těchto odpadů. Dohodnutými odpady u VÚ 6624 Bechyně určenými k odvozu a likvidaci se rozumí: Kód odpadu Název odpadu dle vyhlášky č. 93/2016 Sb. Předpokládané množství v tunách 15 01 02 Plastové obaly 0,5 15 01 07 Skleněné obaly 0,5 20 01 11 Textilní materiály 1 16 01 20 Sklo (autosklo) 1 20 03 07 Objemný odpad 80 03 01 05 Piliny, hobliny, odřezky 3 16 01 03 Pneumatiky, duše 4 Požadujeme k doložení: - Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové kalkulace, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení. - Výpis z obchodního rejstříku (ŽL). - Platné udělení Souhlasu k provozování mobilního zařízení k využívání, odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů vydaném Krajským úřadem Jihočeského kraje, odborem životního prostředí, pro Jihočeský kraj v případě, že je provozovatelem mobilního zařízení ke sběru a výkupu odpadů - Pokud má firma vydán souhlas příslušného Krajského úřadu podle sídla firmy k provozování stacionárního zařízení ke sběru a výkupu odpadů s vlastní dopravou (doprava je součástí provozu zařízení a je uvedena ve schváleném Provozním řádu zařízení), předloží Souhlas příslušného KÚ a schválený Provozní řád zařízení. - Předložení seznamu odpadů uvedených ve schváleném Provozním řádu ostatních odpadů (který je nedílnou součástí uděleného Souhlasu), ze kterého bude patrné, že k odstraňování námi požadovaných jednotlivých druhů odpadů má firma oprávnění. - Je nutné ve smlouvě uvést identifikační číslo provozovny, kde jsou odpady dále zpracovávány k dalšímu využití nebo odstraňovány. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:14.12.2023