Veřená zakázka

SpMO 44208/2021-6624 RD - Praní a chemické čištění výstroje 2021-2022

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Úklid
CPV kódy:
98310000-9 - Praní a čištění
Popis:

Praní a chemické čištění výstroje dle přílohy č. 1 Závazek poskytovatele na své nebezpečí a na svůj náklad zabezpečit praní a chemické čištění vojenské výstroje (prádla a výstrojních součástek) u VÚ 6624 Bechyně dle Metodického pokynu ev.č. 19/3-2/2011-3042 a dle čj. 6605-15/2009/DP-3042 k praní a chemické čištění součástek výstroje svěřených do používání při výcviku, bojové pohotovosti a jiné speciální služební činnosti a chemické čištění pro vojáky v AZ po ukončení vojenského cvičení. Tyto služby dále zahrnují zejména svoz prádla z vymezeného svozového místa, třídění prádla podle stupně znečištění, třídění poškozeného prádla nebo prádla, které nebylo možné vyčistit, bělení, avivážování, sušení prádla, žehlení a mandlování prádla, provádění drobných oprav výstrojních součástek, balení prádla pro expedici, expedici prádla a dovoz prádla zpět do svozového místa. Drobnými opravami se rozumí provádění oprav drobných poškozeních prádla a textilií jako např. opravy drobných poškození lemů, zašití drobných dírek, přišití knoflíků, utrženého traku na batohu, prošití nějaké části spacáku atd. Balením prádla se rozumí prádlo vyžehlené, poskládané a rozdělené do balíků dle jednotlivých druhů prádla a dle stupně znečištění, svázané do balíků (zavařené do fólií) s maximální hmotností do 10 kg. U specifického materiálu (kuchařský oděv – rondon, číšnický stejnokroj) poskytovatel zabezpečí vyvěšení pomocí ramínek a zavaření do fólie. Tyto služby jsou dále v této Dohodě uváděny jen jako „služby“. Závazek objednatele za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové specifikace zboží, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.10.2021