Veřená zakázka

SpMo 22903/2021-6624 Nádobí pro dětskou skupinu

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Hygiena a úklid
CPV kódy:
39514100-9 - Ručníky
Popis:

Nákup dětského nádobí pro dětskou skupinu Dětský ručník: Rozměr: 50 x 30 cm (+/-5cm) Materiál: 100% bavlna - froté, 350g/m2 Vhodné k praní na 60°C Veselá barva s dětským motivem Poutko k zavěšení Sada dětského nádobí: Obsah balení: 1) talířek o průměru 21 cm (+/-1 cm) 2) miska o průměru 16 cm (+/- 1 cm) 3) lžička délky 15 cm (+/- 1 cm) 4) hrníček se jedním uchem velikost 6,5 cm (+/- 1,5 cm) Materiál: 100% melamin bez ftalátů Dětský motiv - barevné provedení vhodné pro kluky i holky 1 ks znamená 1 sada (balení) Dětský hrníček s jedním ouškem: Materiál: melamin, nezávadný atest Průměr hrníčku 8 cm (+/-1 cm) Výška hrníčku: 6,5 cm (+/-0,5 cm) Hrníček s dětským motivem Dětský bryndák plastový: Plastový bryndák s nastavitelným zapínáním, vhodný pro větší děti, které už umí jíst samostatně. Bryndák celoplastový ve spodní části zahnutý (kapsa k zachcení zbytků pokrmu) Dětský motiv - barevné provedení vhodné pro kluky i holky Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové specifikace zboží, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.05.2021