Veřená zakázka

Snížení Snížení energetické náročnosti objektu Školní jídelny,Palackého 1140, Nové Strašecí_VZMR_Výkon TDI a KBOZP

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
OstatníStavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní
Stavebnictví a související činnosti ->  Projektové, architektonické a související činnosti
CPV kódy:
71244000-0 - Výpočet nákladů, sledování nákladů,
71247000-1 - Dohled nad stavebními pracemi,
71251000-2 - Architektonické služby a stavební dozor
Popis:

Technický dozor investora nad prováděním stavby:
1. Zajištění technického dozoru investora nad prováděním stavby „Snížení energetické náročnosti objektu Školní jídelny, Palackého 1140, Nové Strašecí“ v rozsahu kontroly souladu provádění stavby s projektovou dokumentací stavby, platným stavebním povolením a dalšími rozhodnutími správních orgánů, které se týkají předmětné stavby, smlouvou o dílo, rozpočtem stavby, zákonnými předpisy, technickými normami, příslušnými bezpečnostními předpisy, stanovisky dotčených orgánů, a pokyny investora stavby. Zadavatel předpokládá zajištění výkonu technického dozoru investora nad prováděním předmětné stavby s četností kontrol stavby min. 3 x týdně, v návaznosti na rozsah a druh realizovaných stavebních prací zhotovitelem stavby. V případě činnosti zhotovitele stavebního díla, která bude vyžadovat denní kontrolu stavby, bude četnost kontrol stavby v nezbytném rozsahu a na nezbytnou dobu navýšena na denní kontrolu. Časový detail trvání jedné kontroly na stavbě se nepředepisuje, a bude přizpůsoben rozsahu a druhu realizovaných stavebních prací zhotovitelem stavby.
2. Účast při úkonech objednatele stavby spojených s předáním staveniště zhotoviteli stavby.
3. Účast na jednáních objednatele s dotčenými orgány, v souvislosti s realizací předmětné stavby.
4. Účast na kontrolních dnech dle pokynů objednatele stavby (předpokládaná četnost kontrolních dnů – 1 x týdně).
5. Kontrolu objemu a kvality prováděných prací, kontrola stavebního deníku.
6. Průběžné sledování aktuálnosti projektové dokumentace, včetně případných změn a dodatků, v průběhu realizace stavby.
7. Kontrola plnění průběhu realizace ve vztahu na harmonogram výstavby (celkový i dílčí, finanční i časový).
8. Sledování řádného provádění předepsaných a dohodnutých zkoušek materiálů, konstrukcí a prací zhotovitelem stavby, kontrolování jejich výsledků a vyžadování dokladů prokazujících kvalitu prováděných prací a dodávek (certifikáty, atesty, protokoly apod.).
9. Vyhotovení průkazné fotodokumentace stavby s dodáním fotografií ve formátu *.jpg na nosiči CD nebo DVD ve dvojím vyhotovení.
10. Kontrolu fakturace z hlediska věcné náplně faktur.
11. Provádění kontroly případných změnových listů na méně práce nebo více práce, a to z pohledu kontroly věcné správnosti předmětných rozpočtových položek, kontroly výkazu výměr u jednotlivých položek, a kontroly ocenění jednotlivých položek.
12. Účast při úkonem objednatele stavby spojených s převzetím staveniště od zhotovitele stavby.
13. Kompletace dokladů předkládaných zhotovitelem stavby v průběhu výstavby a dokladů potřebných k odevzdání a převzetí dokončené stavby.
14. Kontrolování odstraňování vad a nedodělků zjištěných při přebírání stavby nebo jejich částí, v dohodnutých termínech
15. Spolupráce na podkladech pro vydání kolaudačního souhlasu pro předmětnou stavbu.
16. Spolupráce na kompletaci dokumentace stavby k archivaci po jejím dokončení.
Koordinátora bezpečnosti práce při provádění stavby:
a) Koordinátor bezpečnosti práce na staveništi (dále jen „koordinátor“) zajistí výkon koordinátora bezpečnosti práce dle příslušných ustanovení zákona 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, ve znění pozdějších předpisů, a splnění všech povinností s tím souvisejících (zejména dle § 18 tohoto zákona).
b) Koordinátor vypracuje plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi stavby „Snížení energetické náročnosti objektu Školní jídelny, Palackého 1140, Nové Strašecí“ (dále jen „plán“). Plán bude investorovi stavby předán ve třech písemných vyhotoveních + v elektronické podobě na CD nosiči v otevřených formátech (např. .*doc, .*xls, .*jpg, .*pdf).
c) Dále bude mandatář vykonávat zejména následující činnosti:
- předá podklady generálnímu zhotoviteli stavby (dále jen GZS), aby byl plán odsouhlasen a podepsán všemi zhotoviteli, pokud jsou v době zpracování plánu známi, a dále aby nově příchozí zhotovitelé, popř. poddodavatelé, před vstupem na staveniště, plán odsouhlasili a podepsali nejdéle při nástupu,
- vypracuje a zašle oznámení o zahájení prací na stavbě „Snížení energetické náročnosti objektu Školní jídelny, Palackého 1140, Nové Strašecí“ příslušnému oblastnímu inspektorátu bezpečnosti práce,
- GZS a objednateli stavby předá přehled právních předpisů vztahujících se k předmětné stavbě,
- provede informování GZS a objednatele o bezpečnostních a zdravotních rizicích, která jsou mu známa, nebo která vznikla na staveništi v průběhu postupu prací,
- upozorňuje na bezpečnost a vyžaduje nápravu sledování provádění jednotlivých činností na staveništi se zřetelem na dodržování požadavků na bezpečnost a ochranu zdraví při práci, upozorňování na zjištěné nedostatky a požadování bez zbytečného odkladu zjednání nápravy,
- informuje objednatele v případě, že nebyla zhotovitelem přijata opatření v rámci BOZP,
- dává podněty a na vyžádání GZS doporučovat technická řešení nebo opatření k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro stanovení pracovních nebo technologických postupů a plánování bezpečného provádění prací, které se s ohledem na věcné a časové vazby při realizaci stavby uskuteční současně nebo na sebe budou bezprostředně navazovat,
- spolupracuje při stanovení času potřebného k bezpečnému provádění jednotlivých prací nebo činností,
- sleduje provádění prací na staveništi se zaměřením na zjišťování, zda jsou dodržovány požadavky na bezpečnost a ochranu zdraví při práci, upozorňuje na zjištěné nedostatky a požaduje bez zbytečného odkladu zjednání nápravy,
- kontroluje zabezpečení obvodu staveniště, včetně vstupu a vjezdu na staveniště s cílem zamezit vstup nepovolaným fyzickým osobám,
- zúčastňuje se kontrolní prohlídky stavby, k níž byl přizván stavebním úřadem, nebo ke které byl stavebním úřadem přizván mandant,
- bude organizovat průběžné schůzky (kontrolní dny k dodržování plánu BOZP) se všemi dotčenými zhotoviteli stavby (s GZS a jeho poddodavateli) na nichž bude přítomné informovat o bezpečnostních rizicích, která vznikají na staveništi postupem stavebních prací,
- navrhne termíny kontrolních dnů k dodržování plánu za účasti GZS a jeho poddodavatelů nebo osob jimi pověřených a organizuje jejich konání,
- sleduje, zda GZS a jeho poddodavatelé dodržují plán BOZP a projednává s nimi přijetí opatření a termíny k nápravě zjištěných nedostatků,
- provádět zápisy o zjištěných nedostatcích v bezpečnosti a ochraně zdraví při práci na staveništi a dále zapisuje údaje o tom, zda a jakým způsobem byly tyto nedostatky odstraněny. O zjištěných nedostatcích písemně informuje GZS a jeho poddodavatelé,
- v rámci svých kompetencí spolupůsobí při vyšetřování pracovních úrazů na staveništi.
d) Spolupráce na kompletaci dokumentace stavby k archivaci po jejím dokončení.
(2) Předpokládaná doba realizace vlastní stavby:
- 5 měsíců; předpokládané zahájení cca 24. týden 2017, požadované dokončení nejpozději 31. 10. 2017.
(3) Předpokládaná doba zajišťování vlastní služby, tj. zajišťování technického dozoru investora nad prováděním stavby, a koordinátora:
- cca 5 měsíců, předpokládané zahájení cca 24. týden 2017, předpokládané dokončení do 30. 11. 2017.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    22.05.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.06.2017