Veřená zakázka
Snížení energetické náročnosti bytových domů v Mimoni - dotační management
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dotační management k projektům předkládaným do programů v programovém období 2014-2020, Integrovaný regionální operační program (dále jen „IROP“), 78. výzva - Energetické úspory v bytových domech III. Níže uvedené činnosti se budou týkat následujících objektů v k.ú Mimoň [695254]: Sídliště Pod Ralskem 631, Sídliště Letná 198-199 Sídliště Letná 229 Sídliště Pod Ralskem 567-571 Sídliště Letná 200-201 Sídliště Letná 230-235 Sídliště Pod Ralskem 565-566 Sídliště Letná 202-203 Sídliště Letná 237-238 Sídliště Pod Ralskem 563-564 Sídliště Letná 206-207 Sídliště Letná 239-241 Sídliště Pod Ralskem 561-562 Sídliště Letná 208-209 Sídliště Letná 242-243 Sídliště Pod Ralskem 582-589 Sídliště Letná 213-214 Sídliště Letná 246-247 Sídliště Pod Ralskem 581 Sídliště Letná 215-216 Sídliště Letná 248-252 Sídliště Pod Ralskem 579 Sídliště Letná 217-218 Sídliště Letná 257-258 Sídliště Pod Ralskem 573-574 Sídliště Letná 219-220 Svébořická ulice č.p. 146 Sídliště Pod Ralskem 575-576 Sídliště Letná 221-224 Sídliště Letná 196-197 Sídliště Letná 225-228 Část 1 – Žádost o dotaci Zpracování a podání projektových žádosti (podkladů pro hodnocení) včetně definovaných příloh vyhlášeného programu podpory Integrovaného regionálního operačního programu (dále jen IROP) zahrnuje následující činnosti: zpracování žádosti v systému MS2014+, zpracování projektové žádosti v elektronické podobě, zpracování podkladů pro hodnocení projektu, zpracování finanční realizovatelnosti projektu, konzultace žádosti a příloh na příslušném pracovišti CRR, kompletace žádosti včetně všech povinných příloh, zpracování finančního harmonogramu plnění, zpracování seznamu objednávek a přímých nákupů metodické vedení žadatele k sestavení dalších relevantních podkladů na základě požadavků poskytovatele dotace, metodické vedení žadatele k sestavení ostatních potřebných příloh. Předpokládaný rozsah činností: Počet Žádost o dotaci 31 Část 2 – Zadávací řízení Administrativní zajištění podlimitních veřejných zakázek a zakázek malého rozsahu zadané v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění a v souladu s metodickými pokyny poskytovatele dotace (dále jen „MP“) zahrnuje následující činnosti: zpracování návrhu zadávací dokumentace včetně všech příloh a obchodních podmínek, vypracování čistopisu zadávací dokumentace včetně všech příloh a obchodních podmínek dle zákonných a možných připomínek Příkazce, vyhlášení zadávacího řízení, administrace lhůty pro podávání nabídek (administrace žádosti o dodatečné, informace a formální zpracování odpovědí; kompletace, administrace (reprodukce), evidence a komunikace s uchazeči), zpracování podkladů pro hodnotící komisi a komisi pro otevírání obálek, administrace zasedání komisí, zpracování výsledků komisí, zpracování rozhodnutí o výsledcích komisí a výběru zadavatele, zpracování oznámení o výsledcích komise, administrace a zpracování rozhodnutí o případných námitkách, spolupráci při uzavírání smlouvy s vybraným dodavatelem, kompletace všech dokumentů a zadávacího řízení. Předpokládaný počet a typzadávacího řízení: Počet Zjednodušené podlimitní řízení na dodávky a služby dle § 53 zákona: 3 Zjednodušené podlimitní řízení na stavební práce dle § 53 zákona: 3 Zakázka malého rozsahu dle § 31 zákona a MP 3 Část 3 – Dotační management Metodický dohled při realizaci projektu a kontrola plnění podmínek poskytnutí dotace včetně zpracování monitorovacích zpráv o udržitelnosti projektu po doby 5-ti let od závěrečného vyhodnocení akce (závěrečná monitorovací zpráva o průběhu realizace projektu) zahrnuje následující činnosti: zpracování podkladů pro finanční ukončení projektu, zpracování podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce, zpracování Závěrečné žádosti o platbu, zpracování pravidelné zprávy o zajištění udržitelnosti projektu po celou dobu udržitelnosti, zajištění a zpracování relevantních podkladů na základě požadavků poskytovatele dotace, kompletní administrace systému MS2014+ spojená s realizací projektu, poradenské práce ve vztahu k financování projektu z IROP dle vyžádání příkazce. Předpokládaný rozsah činností: Počet Závěrečná zpráva o realizaci a závěrečná žádost o platbu 31 Zpráva o udržitelnosti 155
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:12.02.2020