Veřená zakázka

Snížení energetické náročnosti bytových domů v Mimoni - dotační management

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Poradenské, právní a tlumočnické služby
CPV kódy:
79420000-4 - Manažerské poradenství
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dotační management k projektům předkládaným do programů v programovém období 2014-2020, Integrovaný regionální operační program (dále jen „IROP“), 78. výzva - Energetické úspory v bytových domech III. Níže uvedené činnosti se budou týkat následujících objektů v k.ú Mimoň [695254]: Sídliště Pod Ralskem 631, Sídliště Letná 198-199 Sídliště Letná 229 Sídliště Pod Ralskem 567-571 Sídliště Letná 200-201 Sídliště Letná 230-235 Sídliště Pod Ralskem 565-566 Sídliště Letná 202-203 Sídliště Letná 237-238 Sídliště Pod Ralskem 563-564 Sídliště Letná 206-207 Sídliště Letná 239-241 Sídliště Pod Ralskem 561-562 Sídliště Letná 208-209 Sídliště Letná 242-243 Sídliště Pod Ralskem 582-589 Sídliště Letná 213-214 Sídliště Letná 246-247 Sídliště Pod Ralskem 581 Sídliště Letná 215-216 Sídliště Letná 248-252 Sídliště Pod Ralskem 579 Sídliště Letná 217-218 Sídliště Letná 257-258 Sídliště Pod Ralskem 573-574 Sídliště Letná 219-220 Svébořická ulice č.p. 146 Sídliště Pod Ralskem 575-576 Sídliště Letná 221-224 Sídliště Letná 196-197 Sídliště Letná 225-228 Část 1 – Žádost o dotaci Zpracování a podání projektových žádosti (podkladů pro hodnocení) včetně definovaných příloh vyhlášeného programu podpory Integrovaného regionálního operačního programu (dále jen IROP) zahrnuje následující činnosti:  zpracování žádosti v systému MS2014+,  zpracování projektové žádosti v elektronické podobě,  zpracování podkladů pro hodnocení projektu,  zpracování finanční realizovatelnosti projektu,  konzultace žádosti a příloh na příslušném pracovišti CRR,  kompletace žádosti včetně všech povinných příloh,  zpracování finančního harmonogramu plnění,  zpracování seznamu objednávek a přímých nákupů  metodické vedení žadatele k sestavení dalších relevantních podkladů na základě požadavků poskytovatele dotace,  metodické vedení žadatele k sestavení ostatních potřebných příloh. Předpokládaný rozsah činností: Počet  Žádost o dotaci 31 Část 2 – Zadávací řízení Administrativní zajištění podlimitních veřejných zakázek a zakázek malého rozsahu zadané v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění a v souladu s metodickými pokyny poskytovatele dotace (dále jen „MP“) zahrnuje následující činnosti:  zpracování návrhu zadávací dokumentace včetně všech příloh a obchodních podmínek,  vypracování čistopisu zadávací dokumentace včetně všech příloh a obchodních podmínek dle zákonných a možných připomínek Příkazce,  vyhlášení zadávacího řízení,  administrace lhůty pro podávání nabídek (administrace žádosti o dodatečné, informace a formální zpracování odpovědí; kompletace, administrace (reprodukce), evidence a komunikace s uchazeči),  zpracování podkladů pro hodnotící komisi a komisi pro otevírání obálek,  administrace zasedání komisí,  zpracování výsledků komisí,  zpracování rozhodnutí o výsledcích komisí a výběru zadavatele,  zpracování oznámení o výsledcích komise,  administrace a zpracování rozhodnutí o případných námitkách,  spolupráci při uzavírání smlouvy s vybraným dodavatelem,  kompletace všech dokumentů a zadávacího řízení. Předpokládaný počet a typzadávacího řízení: Počet  Zjednodušené podlimitní řízení na dodávky a služby dle § 53 zákona: 3  Zjednodušené podlimitní řízení na stavební práce dle § 53 zákona: 3  Zakázka malého rozsahu dle § 31 zákona a MP 3 Část 3 – Dotační management Metodický dohled při realizaci projektu a kontrola plnění podmínek poskytnutí dotace včetně zpracování monitorovacích zpráv o udržitelnosti projektu po doby 5-ti let od závěrečného vyhodnocení akce (závěrečná monitorovací zpráva o průběhu realizace projektu) zahrnuje následující činnosti:  zpracování podkladů pro finanční ukončení projektu,  zpracování podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce,  zpracování Závěrečné žádosti o platbu,  zpracování pravidelné zprávy o zajištění udržitelnosti projektu po celou dobu udržitelnosti,  zajištění a zpracování relevantních podkladů na základě požadavků poskytovatele dotace,  kompletní administrace systému MS2014+ spojená s realizací projektu,  poradenské práce ve vztahu k financování projektu z IROP dle vyžádání příkazce. Předpokládaný rozsah činností: Počet  Závěrečná zpráva o realizaci a závěrečná žádost o platbu 31  Zpráva o udržitelnosti 155

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    12.02.2020