Veřená zakázka
Služby ADR poradce a zpracování směrnice pro přepravy dle ADR
Předmětem plnění této zakázky je závazek zhotovitele:
a) zpracovat směrnici pro provádění přeprav nebezpečných věcí dle Evropské dohody o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí (dále jen „ADR“). Dokumentace musí být zpracována v souladu s Integrovaným systémem řízení ve společnosti Centrum výzkumu Řež s.r.o. zavedeným a certifikovaným podle norem ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 a OHSAS 18001:2007 a podle aktuálně platných obecně závazných předpisů pro provádění transportů dle ADR – zákony, vyhlášky, ADR apod. (dále také „část 1“),
b) zajistit školení zaměstnanců v sídle objednatele (cca 20 osob), jehož tématem bude přeprava dle ADR (zejména nebezpečných věcí třídy 7 dle ADR) a změny obecně závazných předpisů v této oblasti (dále také „část 2“),
c) provádět činnost ADR poradce včetně identifikace tříd nebezpečných věcí, ve kterých na objednatele dopadá povinnost dodržovat ADR a dále včetně poskytování nepřetržitého informačního a poradenského servisu (zatřídění, pojmenování nebezpečných věcí, pomoc vyplňování přepravních dokladů, schvalování vzorů dokumentu a směrnic apod.), a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (dále také „část 3“),
d) provádět pravidelnou kontrolu činností souvisejících s přepravou nebezpečných věcí dle ADR (postupy balení, nakládky, přepravy, vykládky a předávání dalším subjektům) a zpracovat písemnou zprávu o zjištěných skutečnostech, a to vždy 1x za 3 měsíce (dále také „část 4“),
e) každý rok zpracovat povinnou roční zprávu pro vedení podniku a orgány státní správy o přepravě nebezpečných věcí dle ADR ve společnosti Centrum výzkumu Řež s.r.o. (dále také „část 5“)
f) zastupovat Objednatele při mimořádných událostech, jednáních či sporech ohledně přepravy nebezpečných věcí, zpracovat zprávu o mimořádných událostech či provádět jiné další činnosti související s přepravou nebezpečných věcí dle ADR (dále také „část 6“).
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:06.06.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:18.06.2019