Veřená zakázka

Služba technického řešení kontaktního informačního centra (tzv. Call centra) 2021+

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Telekomunikace
CPV kódy:
64210000-1 - Telefonní služby a přenos dat
Popis:

Předmětem VZ je poskytnutí technických prostředků pro zajištění fungování kontaktního centra formou služby. Jedná o zajištění informační inbound linky, včetně realizace backcall, interaktivní hlasové odezvy, průběžného reportingu, průběžného hodnocení příslušné kampaně ve spolupráci se zadavatelem a také dalších činností a funkcionalit s tím souvisejících. Jde o službu virtuálního kontaktního místa řešenou formou hostování služby externím subjektem s využitím přesměrování hovorů (po zpracování hlasovým automatem - IVR) na kontaktní čísla pracovníků finanční správy (dále jen FS) prostřednictvím přepojením do veřejné telefonní sítě (VTS). IVR umožňuje číselné provolby, následně je hovor přesměrován na operátora FS (před spojením hovoru je operátor automatem upozorněn na přepojení hovoru z infolinky). Tím se odliší běžný hovor od hovoru z infolinky. Operátor je pro systém aktivní, pokud je zaregistrován na webovém portále poskytovatele a zároveň je zalogován. Okamžikem přihlášení na něj IVR směruje hovory. Podrobná Specifikace předmětu plnění je uvedena v Příloze č. 5.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.04.2021